خبر روز:ایرانجوان میزبان سیاه جامگان می شود؟!

شناسه خبر: 11137
تاریخ انتشار: 09 مرداد 1397

لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی از ۱۱ روز دیگر آغاز می شود که این لیگ بی در و پیکر هنوز تکلیف تیمهای شرکت کننده خود را نمی داند!

 

به گزارش فوتبال بوشهر فریبرز محمود زاده مسئول رقابتهای لیگ یک صبح سه شنبه اعلام کرد تکلیف تیمهایی مانند نفت تهران،سیاه جامگان مشهد و خونه به خونه بابل مشخص نیست و به زودی با آنها مکاتبه خواهیم کرد ! این خبر در حالی پیرامون لیگ پهناور دسته اول به گوش می رسد که ایرانجوان بوشهر از جمله تیمهایی است که امیدوار به ماندن در لیگ دسته اول است.

 

برنامه هفته اول لیگ یک به این شکل است که نفت تهران در اولین هفته این رقابتها میزبان سیاه جامگانی است که آنها هم وضعیت نامشخصی دارند. عجایب لیگ ایران تیمهای بدهکار و البته بدون حتی یک جلسه تمرین هستند که مشخص نیست” ای اف سی” چه نگاهی به فوتبال پر سر و صدای ما انداخته و کی تکلیف روشن خواهد شد.

 

به نظر می رسد تا ۴۸ ساعت آینده تکلیف نفت تهران مشخص شود و این خبر خوبی برای ایرانجوانی هاست تا برای حضور در لیگ یک آماده شوند.

لیگی که ایرانجوان در ان سالها بازیکن صادر کرد اما در فصل آخر فقط اشتباه را تجربه نمود تا یک سقوط تلخ را لمس کنند.

 

حالا همه نگاهها به راهروهای فدراسیون فوتبال و کمیته های مختلف این فدراسیون است تا بوشهری ها امسال دو تیم در لیگ یک داشته باشند و از فوتبال لذت ببرند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.