بهنام ابولی سرمربی شاهین بندر عامری:اصالت کار من بها دادن به بازیکنان بومی استان است

شناسه خبر: 11276
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1397

بهنام ابولی سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری میگوید:اصالت من در کار مربی گری کمک به جوانان مستعد استان است تا در رده های بالاتر دیده شوند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ابولی در گفتگو با خبرنگار ما از آخرین شرایط تیمش در رقابتهای لیگ دسته سوم گفت:تا کنون سه مرحله تست گیری انجام داده ایم و بازی های تدارکاتی خوبی را برگزار کرده ایم. امیدوارم تا شروع رقابتهای دور اول لیگ سه به مرحله خوبی از امادگی برسیم.

 

سرمربی شاهین بندر عامری ادامه داد:بازیکنان جوان و با انگیزه را نشانه گرفته ام تا با حضور آنها نسل جدیدی به فوتبال بوشهر اضافه شوند.در این مدت بیشتر روی ساختار دفاعی تیم کار کردم و انصافا باشگاه شرایط تمرینی و امکانات را به خوبی ساپورت کرده که باید از انها تشکر کنم.

 

ابولی در مورد جذب بازیکنان جدید گفت:در چند پست کمبودهایی داریم که با توجه به نیاز تیم ،بازیکنان را خواهیم گرفت .تا این لحظه با ۱۲ بازیکن قرارداد رسمی بسته ایم و همچنان بدنبال بازیکنان خوب از سراسر استان هستیم.تیم ما به شکل خصوصی اداره می شود و محدویت هایی به لحاظ مالی داریم به همین دلیل سعی میکنم تا حد امکان بازیکنان جوان و گمنام را به تیم اضاف کنم.

 

وی در مورد سابقه مربی گری خود توضیحات جالی داد:از سال ۶۹ و از ۱۹ سالگی واردد عرصه مربی گری شدم.همه پله ها را اصولی و بدون نیاز به لابی های خاص طی کردم.تفکر من در این راه این است که حق بازیکنان بومی استان را که مستعد درخشیدن هستند بدهم.در ایرانجوان خورموج و حتی تیمهای دیگر نیز که حاضر بودم به هر سختی که بود این راه را ادامه دادم و اکنون خوشحالم شاگردانم در سطوح مختلف استان عصای دست دیگر مربیان هستند. در کنارم همکاران خوبی دارم که کمک حال من هستند.حسین توپال ،حسین صفدرنیا و منصور بهرمان کادر فنی ما را تشکیل می دهند.

 

سرمربی شاهین بندر عامری در خاتمه تاکید کرد:مربی گری در جایی که تماشاگر دارد یک اتفاق کاملا مثبت است و من به شخصه منتظر حضور پر شور هواداران شاهین عامری در بازی های خانگی هستم تا بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.