سوال روز،چرا این همه خطا و این همه اشتباه ؟!

شناسه خبر: 1167
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1396

ایرانجوان بوشهر در هفته دوم لیگ دسته اول باز هم باخت تا یک شروع بد را تجربه کرده باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در اینکه تیم دیر بسته شده نیاز به تمرین و زمان بیشتری دارد ،هیچ شکی نیست  اما در دو بازی اخیر ایرانجوان نکاتی به چشم آمده که لازم دانستیم آنها را یادآوری کنیم.

 

تیم سعید مفتخر تیم با تجربه ای بسته شده که بازیکنانش در لیگ های مختلف بازی کرده اند و بدون تردید سرمربی ایرانجوان روی این مسئله حساب ویژه ای باز کرده است اما در فوتبال میان تجربه و تاریخ مصرف فاصله بسیار زیادی وجود دارد!

 

هر سال ایرانجوان از اکسیر جوانی و بازیکنان جوان تیمهای پایه خود که انگیزه های فراوانی دارند ،استفاده خوبی می کرد اما در این دو بازی حداقل شاهد آن نبودیم! بازی دادن بازیکن جوان در کنار با تجربه های موجود ایرانجوان شاید راهگشا باشد.

 

خطاهای متعدد در این دو بازی بلای جان ایرانجوان شده است.برخی خطاهای رخ داده در این دو بازی منجر به گل و پنالتی علیه تیم سعید مفتخر گردیده که بیشترین ضربه را هم از این خطاها خورده است! اشتباهات فردی بازیکنان در فوتبال گاهی یک مربی را به عرش میبرد و گاها او را به لبه پرتگاه میرساند،سعید مفتخر تا زمان دارد باید فکر چاره ای برای رفع این مشکل کند و شاید اگر نیاز باشد تعارفات را کنار بگذارد!

 

ایرانجوان نیاز به زمان دارد و این را اهالی فوتبال به خوبی میدانند.فرصت ۱۳ روزه تا بازی مقابل نفت مسجد سلیمان و یک بازی نه چندان سخت جام حذفی می تواند به هماهنگی بیشتر تیم بوشهری کمک کند.باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی قرار است رخ دهد؟!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.