حمله دوباره سرمربی شاهین شهرداری به مدیر عامل خونه به خونه:درآوردن شلوار در ورزشگاه طبیعی است؟

شناسه خبر: 11999
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1397

محمودفکری کاپیتان سابق استقلال که سال گذشته توانست نفت مسجد سلیمان را به مقام قهرمانی در لیگ برتر برساند به دلیل برخی مسایلی که با مدیران باشگاه داشت همراه این تیم لیگ برتری نشد و این فصل را هم در لیگ یک و شاهین شهرداری بوشهر در لیگ یک حضور دارد. شاهین از سه بازی این فصل با فکری ۵ امتیاز گرفته هرچند در جام حذفی و در یک دیدار جنجالی و پرحاشیه برابر تیم خونه به خونه بابل شکست خورد و حذف شد. فکری درباره شرایط این فصل تیمش گفت:« ما هنوز به بالای جدول نرسیدیم و برای رسیدن به به بالاهای جدول فعلا زمان نیاز داریم.»

او اضافه کرد:« خداراشکر شرایط و امکانات تیم ما خوب است اگر همکاری ها بیشتر شده و مسئولان شهری و شورای شهر و شهرداری در کنار باشگاه باشند و همکاری نزدیکتری بکنند تیم می تواند نتایج خیلی خوبی بگیرد و می تواند مدعی صعود هم باشد.»

سرمربی سال گذشته نفت مسجد سلیمان که این تیم را به لیگ برتر آورد در این رابطه که چقدر علاقمند به مربیگری در لیگ برتر است گفت:« خیلی دوست داشتم و دارم که اگر شرایطش فراهم شود در لیگ برتر هم مربیگری کنم. سال گذشته که نفت مسجد سلیمان را به لیگ برتر آوردیم، رفتارهای باشگاه و مدیریت به گونه ای بود که نمی توانستیم همکاری کنیم و مجبور شدم تیمی را که با سختی و مشقت به لیگ برتر آورده بودیم ترک کنم. امسال هم می بینیم که نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته و این همان چیزی است که من با توجه به شرایط این تیم می دانستم که اتفاق می افتد.»

اما تیم شاهین شهرداری بوشهر در اولین بازی اش در جام حذفی برابر خونه به خونه بابل شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد. اما جدا از نتیجه این بازی پراز حواشی و اتفاقات عجیب بود به طوری که فکری بعد از بازی در گفت و گو با فارس نسبت به فحاشی و اتفاقاتی که روی سکوهای ورزشگاه بابل رخ داد انتقاد کرده و حرف هایی که زد که پاسخ قاسم حسن زاده مدیرعامل تیم بابلی را به همراه داشت. محمود فکری درباره اتفاقات بازی شاهین بوشهر و خونه به خونه و اینکه مدیرعامل تیم بابلی مدعی شده که کادرفنی شاهین بوشهر وقتی کادرفنی تیم خونه به خونه به سمت آن ها رفتند تا خوشامد بگویند آگاهانه از این کار امتناع کرده و باعث پیدا شدن و حواشی و جنجال ها شدند. فکری در این باره گفت:«  ببینید از زمانی که تیم ما وارد زمین شد تا گرم کند انواع و اقسام فحاشی ها را به مرتضی غلامعلی تبار بازیکن تیم ما انجام دادند. بچه ها گفتند که الفاظ رکیکی به بازیکن تیم ما می گویند. من گفتم خودم بروم بیرون و داخل زمین که تماشاگران من را ببینند و شاید مراعات کرده و به خاطر من دیگر فحاشی نکنند. اما متاسفانه بدترین فحاشی ها به من هم شد و حتی یک مورد هم ندیدیم که اعضای تیم خونه به خونه، کادر فنی ، سرپرست ، کاپیتان یا یک بازیکنشان از تماشاگران بخواهد که فحاشی نکنند. »

او افزود:« هر اتفاقی سال گذشته رخ داده دیگر تمام شده و رفته است و چرا باید این اتفاقات یک سال بعد رخ بدهد. متاسفانه آن ها از اینکه تیمشان به لیگ برتر صعود نکرده ناراحت هستند و دست به این کارها می زنند. در خیلی از بازی ها اتفاقاتی رخ می دهد اما نمی گذارند یک سال بعد تلافی کنند! متاسفانه هر تیمی که به این استادیوم می رود با این اتفاقات مواجه می شود ، هفته گذشته هم با فجرسپاسی همین کار را کردند.»

مربی مازندرانی شاهین بوشهر در ادامه گفت:« اتفاقاتی در ورزشگاه افتاد که واقعا عجیب بود. علاوه بر فحاشی های تند و بسیار رکیک ، بعضی از هوادرانشان کاملا عریان شده و لباس هایشان را درآوردند. متاسفانه همه مسئولان هم داشتند این را نگاه می کردند و هیچکس کاری نکرد و می گفتند این موضوع طبیعی است. آیا اینکه کسی در ورزشگاه شلوارش را دربیاورد در ورزشگاه های ما یک موضوع طبیعی است؟»

او همچنین گفت:« بعد از این کارهایی که با ما کردند آمده اند به ما دست بدهند و خوش آمد بگویند؟! می خواهم بگویم آقای حسن زاده دوران این کارها تمام شده ، آنقدر دروغ نگویید، مردم عقل دارند و همه چیز را می فهمند.»

 

ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.