تارتار: گل زودهنگام کار ما را خراب کرد،مسئولیت این باخت با من!

شناسه خبر: 12487
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1397

سرمربی تیم پارس جنوبی جم پس از پایان بازی تیمش برابر ماشین سازی در نشست خبری به صحبت پرداخت. او درباره بازی گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم توانستند به خوبی در میدان حضور پیدا کنند. اما گل زودهنگامی که ما در این بازی پذیرفتیم خیلی ساده بود و به بازیکنان هم گفته بودیم که این تیم در عمق، خطرناک تر از عرض است. متاسفانه این گل زودهنگام کار تیم ما را خراب کرد. بلافاصله پس از آن موقعیت خوبی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم هم هر چه از زمان بازی گذشت تیم ماشین سازی بسیار خوب و منسجم به دفاع پرداخت و توانست داشته های فوتبالی خود رامحافظت کند و به یک پیروزی ارزشمند برسد من به این تیم تبریک می گویم و مسئولیت این باخت را برعهده می گیرم. بهرحال فوتبال همین است و شکست ها برعهده مربیان است. فوتبال همین است هر تیمی که کمتر اشتباه کند می تواند برنده باشد امروز تیم ماشین سازی به خصوص در خط دفاع کم اشتباه بود و توانست برنده شود.

تارتار درباره حمله به دروازه ماشین سازان گفت: در بازی های اینچنینی تیمی که خیلی عقب بازی می کند نمی تواند فرصت های زیادی به دست بیاورد چرا که تیم مقابل به دفاع تمام توپ ها می پردازد. تک موقعیت هایی تنها به دست می آید که باید استفاده کنید اما این اتفاق در تیم ما نیفتاد و تک فرصت هایی که نصیب تیم ما شد را به دلیل عدم تمرکز نتوانستیم از آن استفاده کنیم. بهرحال باید بابت دفاع منسجم و جانانه به تیم ماشین سازی تبریک گفت.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره اخراج بازیکن این تیم در دقایق پایانی گفت: من همیشه به بازیکنانم گفته ام کارت قرمزی که بازیکن می گیرد باید ارزشمند باشد. او در دقایق پایانی بازی ریسک کرد و روی بازیکن حریف خطا کرد اما در مجموع می توان گفت خطای هوشمندانه ای بود و به درستی این کار را کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.