در کارشناسی داوری برنامه ۹۰ مشخص شد/پنالتی که سوخت و بازیکن پدیده که اخراج نشد/ نورمحمدی: معلوم بود توپ به دستم برخورد نکرد

شناسه خبر: 12987
تاریخ انتشار: 10 مهر 1397

کارشناسی داوری بازی تیمهای پارس جنوبی جم و پدیده مشهد در برنامه دوشنبه شب نود نشان داد داور مسابقه با دو تصمیم اشتباه سه امتیاز حساس را از نماینده استان بوشهر به راحتی گرفته است.

 

به گزارش فوتبال با دیدن صحنه های داوری مشخص شد که بازیکن پدیده باید در اواسط بازی اخراج میگردید و خطای روی شهرام گودرزی نیز باید پنالتی اعلم میشد تا روز پر اشتباه داور شمالی کامل شود!

 

شاید اگر سه متیاز بازی به سود پارس جنوبی جم می گردید شرایط جدولی و حتی روحی آنها در این هفته های بی پولی به مراتب بهتر شده و با اعتماد به نفس بیشتری راهی رقابتهای جام حذفی شوند!

 

حتی در صحنه ای که بازیکنان پدیده اعتراض داشتند که توپ به دست حامد نورمحمدی خورده اما این بازیکن عقیده دیگری دارد:

حامد نورمحمدی در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” درباره تساوی پارس جنوبی مقابل پدیده عنوان کرد: ما در این مسابقه اگرچه شروع خوبی نداشتیم اما رفته رفته بهتر شدیم و به خصوص در نیمه دوم فوق العاده کار کردیم. در نیمه دوم پدیده کار خاصی نکرد و توانستیم نمایش مطلوبی داشته باشیم. از این رو می خواستیم بازی را با برد پشت سر بگذاریم اما بدشانس بودیم و داور هم البته تاثیرگذار بود.
وی درباره صحنه ای که پدیده ای ها اعتقاد داشتند توپ در محوطه جریمه به دستش برخورد کرده تاکید کرد: هرگز توپ در آن صحنه به دستم نخورد. من کاملا با سینه استپ کردم و شب گذشته در برنامه نود هم این موضوع مشخص شد. اگر تیمی از داوری ضرر کرده باشد، پارس جنوبی است. شما دیدید که پنالتی مسلم ما در دقایق پایانی گرفته نشد و همچنین در برنامه نود مشخص شد بازیکن تیم پدیده نیز باید با کارت قرمز در نیمه اول جریمه می شده است. به همین راحتی برد مقابل پدیده از ما گرفته شد.

مدافع پارس جنوبی جم درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با ماشین سازی در جام حذفی خاطرنشان کرد: ما مشکل فنی نداریم. همه چیز خوب است و تمرینات را دنبال می کنیم. تنها مشکل ما مسائل مالی است که همچنان ادامه دارد و حل نشده است. فعلا روی بازی تمرکز می کنیم و انشاالله بعد از برد مقابل ماشین سازی در این باره حرف خواهیم زد.

نورمحمدی درباره شانس پارس جنوبی برای صعود به مراحل پایانی حذفی گفت: ما بازی به بازی جلو می رویم. قطعا جام حذفی فرصت مناسبی است تا بتوانیم به مراحل پایانی برسیم و اگر خدا خواست سهمیه آسیایی بگیریم، اما فعلا تمرکزمان روی ماشین سازی است و انشاالله بعد از این بازی به دیدارهای بعدی فکر می کنیم.

وی افزود: ما در لیگ برتر با بدشانسی به ماشین سازی باختیم و در بازی روز شنبه فرصت خیلی خوبی برای جبران داریم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم صعود به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی را جشن بگیریم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.