مسلم مسیگر:مدیون اکتاویو هستیم اما میر شمسی بهترین گزینه است

شناسه خبر: 1317
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1396

مسلم مسی‌گر در گفت و گو با ایسنا، درباره صدرنشینی تیم دریانوردان پارس جنوبی در لیگ برتر فوتبال ساحلی اظهار کرد:‌ در این فصل تاکتیک‌های محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم ملی را اجرا کردیم و توانستیم با طراوات و شادابی زیادی در مسابقات ظاهر شویم. انصافا تیم‌مان خیلی خوب بازی می‌کند و با قدرت در صدر جدول هستیم. البته هنوز هشت بازی دیگر باقی مانده است و برای رسیدن به قهرمانی باید این مسابقات را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او با اشاره به تصمیم کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مبنی بر انتخاب مارکو اوکتاویو به جای محمدحسین میرشمسی برای هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی خاطر نشان کرد: من مصاحبه محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی با ایسنا را خواندم. تمام حرف‌های او درست است. من، احمدزاده، نادری، بلوک باشی و عبداللهی پنج بازیکنی هستیم که از ابتدای شکل گرفتن فوتبال ساحلی، در تیم ملی بودیم. زندگی‌مان را برای این ورزش گذاشتیم و به موفقیت هم رسیدیم. مارکو اوکتاویو را دوست داریم و مدیون او هستیم. تا یک مقطعی هم با او پیش آمدیم ولی نتایج ما با میرشمسی گویای همه چیز است. میرشمسی با اختلاف زیادی ما را برای رسیدن به قهرمانی آسیا هدایت کرد. در جام جهانی سوم شدیم که بهترین نتیجه میان رشته‌های تیمی ایران در رقابت‌های جهانی است.

مربی – بازیکن دریانوردان پارس جنوبی با بیان این که در یک خانواده همیشه مشکلاتی وجود دارد افزود: اختلاف نظر و مشکل در یک خانواده چیز عجیبی نیست اما نباید به کار میرشمسی ایراد بگیرند. اگر می‌خواستند مارکو را بیاورند، چرا گذاشتند او از ایران برود؟ بعد از مارکو تاکتیک بازی‌مان عوض شد. همه چیزمان به روز شده است. مارکو مربی بسیار خوبی است اما بعد از دو سال به سبک میرشمسی عادت کردیم و توانستیم با آن سیستم به موفقیت برسیم. این تاکتیک جواب داده است. این تصمیم را فدراسیون فوتبال گرفته و ما هم به عنوان بازیکن وظیفه داریم در زمین بازی کنیم. فدراسیون باید تصمیمی را بگیرد که به نفع فوتبال ساحلی باشد نه این که یک نفر برای به کرسی نشاندن حرف خود،‌ کاری انجام دهد. ما جان‌مان را برای این تیم می‌دهیم اما برخی چسبیده‌اند به میزشان و نمی‌خواهند کار درست انجام شود.

بازیکن کهنه‌کار تیم ملی فوتبال ساحلی تاکید کرد: نظر من و احمدزاده، نظر ۹۰ درصد تیم است و ما به سبک میرشمسی عادت کردیم و موفق هم شدیم. شاید ۱۰ درصد از این تیم موافق آمدن اوکتاویو و اعمال تغییرات باشند.

مسی‌گر ادامه داد: تیم ما تا به حال نتیجه خوبی گرفته است. آیا در این شرایط نیازی به تغییرات بود؟ اگر می‌خواستند مربی را عوض کنند، دستیارش را جایگزین می‌کردند. علی نادری کاپیتان تیم ما بود و الان هم کمک مربی تیم ملی است. ما می‌گوییم تصمیمی بگیرند که به نفع فوتبال ساحلی باشد نه این که ضربه بخورد. نباید تصمیمات را شخصی کرد. میرشمسی هنوز هم بهترین گزینه است. چرا مربی‌ای که تیمش را سوم جهان کرده، کنار می‌گذارند؟ مسئولان باید پاسخگو باشند. اگر این تصمیمات به ضررمان باشد، شاید همه بازیکنان دسته جمعی کنار بروند.

او با اشاره به پرداخت نشدن پاداش ملی‌پوشان فوتبال ساحلی گفت: بعد از کسب مقام سوم در جهان، قول پاداش دادند اما هنوز ۱۰۰۰ تومان هم به ما نداده‌اند. ما بهترین جایگاه را در رنکینگ جهانی در بین تمام ورزش‌های گروهی ایران داریم. آیا بازیکن ما سزاوار این وضعیت است؟ بازیکن ملی فوتبال ساحلی چرا باید پراید سوار شود؟ اصلا این شرایط با عقل جور در نمی‌آید.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.