با توجه به نتایج هفته هفتم لیگ یک،شاهینی ها برای رسیدن به رتبه سوم خوش روحیه به میدان می روند

شناسه خبر: 13278
تاریخ انتشار: 18 مهر 1397

هفته هفتم لیگ دسته اول در حالی آغاز شد که تیمهای مدعی مانند بادران،آلومینیوم اراک و قشقایی شیراز امتیاز از دست دادند و این امیدواری برای شاهین شهرداری بوشهر پیش آمد تا در صورت برد مقابل اکسین تا رده سوم جدول بالا بیاید.

 

به گزارش فوتبال بوشهر شاهینی ها که در هفته هفتم و در یک بازی خانگی میزبان اکسین البرز هستند ،چشم انتظار حضور پر شور بوشهری ها هستند تا با حمایت طرفدرانشان موفق به کسب سه امتیاز حسا بازی شوند.

 

اکسین البرز تیمی که روی نیمکت فراز کمالوند را دارد و این فصل هزینه های زیادی انجام داده و تنها یک شکست در کارنامه اش ثبت شده، ساعت ۱۸ روز پنجشنبه در دیگ جوشان شهید بهشتی به مصاف شاهینی می رود که پیش بینی می شود در این ساعت مناسب بازی حدود ۱۰ هزار نفر را پشت خود داشته باشد.

 

محمود فکری سرمربی شاهینی ها که روز گذشته در صفحه شخصی اش با انتشار یک عکس در گلزار شهدای بوشهر و بر مزار شهدای گمنام منتشر کرده بود،دوست دارد یک ورزشگاه پر را در شهید بهشتی شاهد باشد تا سومین برد فصل بوشهری ها را ثبت کنند.

 

نتایج روز چهارشنبه تقریبا برای شاهین شهرداری خوب بود تا اینگونه عنوان کنیم که فکری و شاگردانش خوش روحیه برای کسب سه امتیاز و رسیدن به رتبه سوم جدول به میدان خواهند آمد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.