بهروزیان فرد در حاشیه نشست هفته تربیت بدنی مطرح کرد:اگر درب ورودی را قفل کردیم برای امنیت بیشتر ورزشگاه بود نه چیز دیگری،دو بار انتخابات هیات فوتبال استان را باطل کردم و اکنون منتظر اعلام زمان جدید از سوی فدراسیون فوتبال هستیم تا مجمع را برگزار کنیم!من هم چیزهایی در مورد اخاذی یا دلالی در فوتبال شنیدم اما باید مدرک بیاورند تا ما اقدام کنیم،با بهتر شدن هوا بازیهای خانگی شاهین شهرداری به ورزشگاه مهدوی می رود

شناسه خبر: 13742
تاریخ انتشار: 01 آبان 1397

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه پیرامون فوتبال و برخی اتفاقات حواشی شکل گرفته توضیحات جالبی مطرح کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این مراسم که بمناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد ،خبرنگاران ورزشی ساعت نه صبح روز سه شنبه در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید بهشتی سوالات خود را از مرد اول ورزش استان مطرح کردند که وی نیز با حوصله پاسخگوی مسائل گوناگون ورزشی بود.

 

وی ابتدا پیرامون اداره ورزش و عملکرد این اداره در یک سال اخیر آمار خود را ارئه داد و اظهار امیدواری کرد تا بهترین روزهای ورزش استان همچنان در حال رقم خوردن باشد.

 

احمد بهروزیان فرد در مورد فوتبال و حواشی آن نیز سخن گفت:ابتدا باید پیرامون انتخابات هیات فوتبال بگویم که اگر موفقیتی در استان حاصل شده نتیجه یکدلی بوده است.هر هیاتی موفق بوده با همدلی بوده و اگر هیاتی نا موفق بوده نتیجه عدم همدلی انها بوده ،بعضی از هیات ها که نهایت یک یا دو هیات بوده اند با ما همراه نبوده اند.فوتبال شرایط خاص خود را دارد ،من این را به خوبی واقفم! در هر شرایطی که بوده نگذاشتم فوتبال ضربه بخورد.هشتاد درصد زیر ساختهای ورزش استان به سود فوتبال بوده است اگر هم من زاویه ای با هیاتی داشتم اما نگذاشتم فوتبال زمین بخورد و تنها مقابل برخی اتفاقات غیر قانونی ایستادگی کردم. اختلاف نظری که اکنون وجود دارد تنها با تعامل حل می شود و اگر تعامل نباشد موفقیتی در کار نخواهد بود.

 

وی تصریح کرد:ما منتظر اعلام تاریخ فدراسیون فوتبال هستیم تا مجمع انتخاباتی هیات فوتبال را برگزار کنیم.اینجا باز هم می گویم از ناحیه بنده دو بار انتخابات باطل شد که باز هم تاکید می کنم وقتی دیدم قانون رعایت نشده مجبور بودم به عنوان متولی ورزش استان رای به ابطال انتخابات بدهم.در سری اول و دوم قانون رعایت نشد و حتی مسئولان فدراسیون فوتبال خودشان نیز قانع شدند.مگر می شود مجمع را به سه نفر برگزار کرد؟!دبیر ،رییس و نایب رییس قصد داشتند انتخابات را برگزار کنند که من مانع شدم .حتی رییس و دبیر فدراسیون فوتبال تایید کردند که باید انتخابات دوباره برگزار شود.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان در مورد ماجراهای دلالی و اخاذی در فوتبال گفت:من هم یک سری چیزهایی شنیده ام اما باید واقع بین باشیم ،هر کس مدرک دارد بیاورد تا ما اقدامات لازم کنیم.نمی شود احساسی و با یک اظهار نظر حرفی را مطرح کرد.اینکه فقظ بشنویم کافی نیست حتی در این مورد آقای پوربهی رییس حراست ما که باید از وی تشکر کنم ماجرا را دنبال میکند .حتی برخی آمدند و گفتند ما صدا را ضبط کرده ایم و من گفتم همان صدا را هم بیاورید تا ما و مراجع قانونی آن را دنبال کنیم.باز هم می گویم باید مدرک باشد تا بتوانیم قانونی برخورد کنیم.

 

بهروزیان فرد در مورد نواقصات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مهدوی تنگک افزود:برای این ورزشگاه زحمات و اعتبارات زیادی متحمل شده ایم.طبیعی است که هر کاری نواقصاتی داشته باشد و ما برای رفع این مشکلات تلاش خواهیم کرد.متاسفانه در بوشهر همه می خواهند ورزشگاه نزدیک آنها باشد و عادت کرده اند به همین ورزشگاه قدیمی اما در آینده ای نزدیک بازی های شاهین شهرداری نیز به همان ورزشگاه تنگک خواهد رفت تا از این ورزشگاه بزرگ استفاده بهتری شود.شاید در فصل گرما مشکلاتی برای جابجایی علاقه مندان فوتبال بوده اما با خنک تر شدن هوا ،باید بازی های شاهین شهرداری در این ورزشگاه مدرن پیگیری شود تا جمعیت بیشتری راهی استادیم شوند. در همین ورزشگاه شهید مهدوی دو زمین بین المللی اسکیت و چهار زمین تنیس خاکی احداث خواهد شد تا استفاده خوبی از این سرمایه ملی شود.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان بابت اتفاقات تلخی که برای تصویر بردار صدا و سیمای مرکز بوشهر ابراز تاسف کرد و گفت:باید شدید ترین برخورد ها صورت گیرد تا بی نظمی های اینچنینی را شاهد نباشیم.

 

وی عنوان کرد:مالکیت زمین باشگاه شاهین بنام اداره ورزش و جوانان است و فعلا پیگیر مراحل دادگاهی هستیم و بزودی تکلیف ان روشن خواهد شد.در مورد قفل بودن درب ورزشگاه شهید بهشتی نیز باید بگویم هیچ مشکلی نیست و ما دلیل خاصی برای قفل کردن درب ورودی نداشتیم و تنها برای امنیت ورزشگاه و اهالی ورزش اینکار را انجام دادیم.مگر نه یکی دو مورد لوازم ورزشکاران متاسفانه ربوده شد .استادیوم شبانه روز باز بود و ما برای جلوگیری از برخی اتفاقات این کار را انجام دادیم! چه ایرادی دارد از درب ورودی تا داخل ورزشگاه دوستان پیاده روی کنند ،این مسیر که طولانی نیست و خیلی راحت می توانند به هیات های خود بروند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.