گزارش روز:برد قاطع پارس جنوبی و شش نکته امیدوار کننده

شناسه خبر: 14296
تاریخ انتشار: 20 آبان 1397

برد قاطع و خوشحال کننده پارس جنوبی جم در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران نکات جالب توجهی برای تنها نماینده استان بوشهر در این رقابتها به همراه داشت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر اولین نکته فنی این برد ارزشمند خانگی حضور هواداران تیم جمی بود که بیش از بازی های گذشته حضور پیدا کردند.تماشاگر دوستدار تیم پارس جنوبی جم به خوبی متوجه شد که تیمش در این بازی خانگی بیش از هر زمان دیگری برد می خواهد تا به ساحل آرامش رسیده و همان بالای جدول باقی بماند.زرد های پر شور جنوب کشور نود دقیقه یک صدا تیمشان را تشویق کردند و مانند همیشه وفادار کنار تیم خود ماندند.

 

دومین نکته این برد سه گله مقابل پیکان،گل نخوردن و بسته ماندن دروازه تیم بود که در دو هفته گذشته سه گل از تیمهای سپید رود رشت و نفت آبادان دریافت کرد اما زوج بنگر و لطفی در این بازی اشتباهی نداشت هر چند نباید از آمادگی این هفته های رحمان احمدی غافل بود!گلر با تجربه پارس رقابت سنگینی با جوانی بنام گوهری دارد و می خواهد فعلا شماره یک باشد!

 

سومین مسئله در  بازی دوازدهم پارس جنوبی جم ،تغیر مکان ابراهیم صالحی به همان پست مورد علاقه خودش است! صالحی را در فوتبال بوشهر همواره یک وینگر موفق در سمت راست دیده ایم تا یک فوروارد نوک! شماره ۱۰ جمی ها خاصیت خودخواه بودن یک مهاجم را ندارد و همیشه سعی دارد پاس بدهد و یار خودی را صاحب موقعیت گل کند.صالحی گامهای بلندی دارد و در استارتهای انفجاری می تواند از پشت خط دفاعی حریف قرار کند که اتفاقا در صحنه گل اول او از حرکت بدون توپ علیاری ،بهترین استفاده را کرد تا سومین گل فصلش را به ثمر برساند.

 

نکته چهارم این بازی برای پارس جنوبی جم ،بازی رو به جلو بازیکنی بنام نیما انتظاری است! این هافبک جوان که بعد از مصدومیت نقی زاده بهترین استفاده را کرد حالا مقابل ۴ مدافع پارس دوندگی بالایی دارد و شاخصه ای دارد که قطعا به کام پارس است و آنهم بازی رو به جلو که بهترین مکمل برای پورامینی طراح اصلی تیمش می تواند لقب بگیرد.

 

 

پنجمین نکته این است:تیم تارتار در ۱۲ بازی گذشته ۱۵ گل به ثمر رسانده که آمار بدی نیست اما به نظر می رسد جابجایی های مداوم در خط حمله و بخصوی مهاجم نوک ،نشان می دهد تارتار همچنان از نداشتن یک مهاجم نوک تمام عیار رنج میبرد و شاید در نیم فصل بدنبال خرید یک مهاجم باشد! میر جوان،علیاری ،صالحی و حتی شادکام همگی در این پست امتحان شده اند اما بنظر می رسد سرمربی جوان جمی ها در تفکراتش برای تقویت تیم بدنبال یک مهاجم تنومند باشد.

 

اتفاق ششم:حسین پورامینی سه فصل عالی را در تیم استانش سپری کرده است.از لیگ یک تا لیگ برتر و دیده شدن در ویترین تیمی که به اندازه کافی ستاره ساخته و تیمهای دیگر آنها را برده اند.پورامینی همچنان یک بازیکن فداکار و دونده در خط هافبک پارس جنوبی جم است که با اضافه شده نیما انتظاری ،حالا او با آرامش بیشتری در کارهای هجومی و طراحی حملات کنار محمد نوری شرکت میکند.فرمانده با انگیزه پارسی ها هر وقت لازم باشد در امور دفاعی هم حضور دارد ،تکل می زند،خطا میگیرد و با پاس های تکضربی که با نوری رد و بدل میکنند خط میانی خوبی مانند پیکان را به راحتی از کار می اندازند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.