اتفاق روز:احساس غربت در فرودگاه شهر خودی!هیچ مسئول ورزشی و غیر ورزشی به استقبال ملی پوشان بوشهری نرفت

شناسه خبر: 14309
تاریخ انتشار: 21 آبان 1397

چهار بازیکن بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که همین چند روز پیش به همراه تیم ملی ایران قهرمان جام بین قاره ای شده بودند صبح روز دوشنبه به بوشهر بازگشتند اما در نهایت تعجب هیچ مسئول ورزشی و غیر ورزشی شهر بوشهر به استقبال آنها نیامد!

 

به گزارش فوتبال بوشهر مصطفی کیانی ،مسلم مسیگر،محمد معصومی زاده و علی میرشکاری در حالی وارد فرودگاه بوشهر شدند که هیچ مسئول ورزشی و غیرورزشی در شهر بوشهر زحمت رفتن به فرودگاه و استقبال از ملی پوشان پر افتخار استان را به خودش نداد.این در حالی است که شب گذشته و در حالی که تیم ملی ایران از دبی وارد فرودگاه امام خمینی تهران گردید ،ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال و جمعی از مسئولان نزد ملی پوشان رفتند و بابت این افتخار بزرگ به آنها تبریک گفتند اما گویا در استان بوشهر هیچ کس این افتخار بزرگ را ندید!

 

مصطفی کیانی یکی از ملی پوشان تیم ملی فوتبال ساحلی با انتشار این استوری در صفحه شخصی اش به لحن کنایه آمیزی نوشته” مسئولین محترم بوشهر مرسی از استقبال گرمتون ،شرمنده کردید”  تا ناراحتی خود را از این اتفاق بد به این شکل نشان داده باشد!

 

برخی اعتقاد دارند به این دلیل که هیچ دوربینی برای پوشش ورود قهرمانان فوتبال ساحلی در فرودگاه نبوده است ،انگیزه ای هم برای استقبال از ۴ ملی پوش بوشهری در میان نبوده که جای تاسف دارد!

 

این شاهکار ورزشی در حالی رقم خورد که دو نهاد متولی ورزش و فوتبال استان می توانستند دو نماینده با چهار شاخه گل راهی فرودگاه کنند تا بازیکنان بوشهری اینگونه در فرودگاه شهر خود احساس غربت نکنند …

 

 

 

 

 

این تصاویر متعلق به ورود اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در فرودگاه امام خمینی است که ساکت دبیر کل به استقبال آنها رفته ….

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.