سرپرستی ساحل در فوتبال ساحلی/گزارش: رضا سیاهوشی

شناسه خبر: 14691
تاریخ انتشار: 03 آذر 1397

سرپرستی ” ساحل ” در فوتبال ” ساحلی ”

نامش ” ساحل ” است و به گقته خودش پدرش ( محمد غریب زاده ) در محله بهبهانی تیمی تشکیل داده بوده که نام ساحل برایش انتخاب کرده بوده و بعد هم همان نام برای وی برمی گزیند.
” ساحل غریب زاده ” از آن دسته افراد دلسوز و علاقمند به ورزش و بخصوص فوتبال می باشد که در کنار تیم های چمنی ، سالنی و ساحلی دریانوردان در رده مختلف فعالیت داشته و خودش می گوید :”افتخارم این است که شاگرد ” عباس طبیب نژاد ” هستم و از خدمات شایان او و برادرش ” حسین ” برای فوتبال بوشهر و بخصوص محله باصفای ” صلح آباد ” و باشگاه دریانوردان گپ می زند و آنان را زحمتکشان واقعی در ورزش می داند”.

کلاس مدرسه فوتبال را زیر نظر استاد ” گشویی ” گذرانده و با زنده یاد ” جلیل مسعودی ” در تیم های زیر ۸ ، ۹ و ۱۱ سال فعالیت داشته و مربیگری را از سال ۱۳۷۵ با تیم های جوانان و بزرگسالان قدس و زیر نظر ” عباس طبیب نژاد “آغاز کرده و در سال ۱۳۸۰ هم با شرکت در کلاس های مربیگری مدرک خود را دریافت می کند . در تیم های نوجوانان ، جوانان و امید قدس هم روی نیمکت بوده و در ساوه و با تیم امید سالنی دریانوردان به مربیگری ” فاضل کبگانیان ” که خیلی هم ارادت بهش دارد ، عنوان قهرمانی کسب می کنند.

پس از جدایی برادران طبیب نژاد از پارس جنوبی و در اردیبهشت ۹۶ که دوباره آنها تیم داری در فوتبال ساحلی را به عهده می گیرند بادعوت چند بازیکن در دلوار شروع به کار می کنند و ” غریب زاده ” هم بعنوان سرپرست تیم معرفی می گردد که بعد از آن هم تیم به بوشهر می آورند و نتیجه دوسال کار پرتلاش و بابرنامه آنان صعود به لیگ برتر ساحلی می شود.
✍: رضا سیاهوشی


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.