هفته یازدهم لیگ دو/ ایرانجوان بوشهر ۱ مقاومت تهران۲/ ایرانجوان همچنان تمرین باختن می کند!

شناسه خبر: 15019
تاریخ انتشار: 11 آذر 1397

هفته یازدهم لیگ دسته دوم برگزار شد و ایرانجوان بوشهر در یک بازی خانگی با نتیجه ۲بر۱ مغلوب تیم مدعی مقاومت تهران شد تا تیره روزی های تیم بوشهری ادامه داشته باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این بازی که در وزشگاه خانگی و به میزبانی ایرانجوان برگزار شد ،در نیمه اول با ۲ گل به سود تیم نظامی تهران خاتمه یافت.جواد مولایی و رضا توکلی برای مقاومت گلزنی کردند تا نیمه اول بدون هیچ طرح و برنامه ای از سوی ایرانجوان خاتمه یابد.

 

در نیمه دوم فشار حملات ایرانجوان بیشتر شد و نوازی با تعویض هایش سعی کرد تا بازی را به تسوی بکشاند اما گویا شانس هم از تیم بوشهری رو برگردانده و ایرانجوان باید همچنان در قعر جدول دست و پا بزند.

داوود جنه بازیکن با انگیزه اهل جزیره شیف ایرانجوان در این بازی دو ضربه پنالتی را گرفت که احسان اسدزادی اولی را به دست دروازبان مقاومت کوبید اما حمید نادری در دقیقه ۹۰ یکی از گلهای خورده را پاسخ داد .این گل هم مانع شکست تیم بوشهری نشد و با بردی که مس نوین در خانه اش بدست آورد ایرانجوان رسما قعر جدول را بدست گرفت تا بدترین نتایج دو دهه اخیر این تیم رقم بخورد!

 

حالا ایرانجوان بوشهر با ۷۰ سال قدمت یکی از کاندیدای سقوط به لیگ دسته سوم است و باید دید در نیم فصل چه شرایطی برای انها رقم خواهد خورد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.