گزارشی از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر

شناسه خبر: 15186
تاریخ انتشار: 16 آذر 1397

 

مرتضی خضری: در هفته سیزدهم لیگ برتر جوانان استان بوشهر با انجام یک بازی نتیجه دو دیدار مشخص شد. پارس برازجان تلخ‌ترین شکست پیروزی برازجان را رقم زد. در ورزشگاه تختی برازجان مهدی پایدار و شاگردانش تسلیم بی‌چون و چرای داربی برازجان بودند. در این بازی ۶ بار دروازه پیروزی باز شد. گلزنی‌های پارس با ضربه رضا پاو آغاز شد. این تیم در همان نیمه نخست دو بار دیگر هم به گل رسید. رضا نژادخواه و محمد کیهان‌پور گلزنان پارس برازجان در نیمه نخست بود. پارس در نیمه دوم هم به سه گل رسید. این تیم در خط دفاع عملکرد بسیار خوبی داشت و همین عملکرد خیال حمله‌وران پارس را راحت کرد. حمید عدالت‌خواه و عباس هوشمند بهترین‌های پارس در خط دفاعی بودند. شاگردان اصغر ایمان‌نژاد در نیمه دوم هم برتر بودند و با گل‌های حمید اکبری، مهرداد آرام‌خواه و محمد کیهان‌پور یکی از بهترین‌ روزهای خود را در لیگ برتر جوانان استان پشت سر گذاشتند.

توحید آبدان که هفته گذشته بی صدا آمد تا امید به سه امتیاز برسد در این هفته نیامد تا کارگر هم صاحب سه امتیاز بشود. با این تفاسیر باید منتظر خروج توحید از لیگ برتر جوانان استان باشیم.

در دو دیدار باقی مانده از هفته سیزدهم لیگ برتر جوانان استان بوشهر امید اهرم مساوی کرد و فجر در دیداری که پایانی جنجالی داشت به پیروزی رسید. امید اهرم در ورزشگاه شهدای اهرم میزبان سیراف کنگانی بود که بحث کنار کشیدن آن از مسابقات روز به روز تقویت می‌شد. سیراف که تمریناتش تعطیل بود در اهرم، امید را متوقف کرد. این بازی ۱ بر ۱ به اتمام رسید. سیراف با ترکیبی از بازیکنان جوان و نوجوانان  در نیمه نخست با گل محمدجواد رزمجو پیش افتاد اما در نیمه دوم  حمید رضا شولی بازی را از روی نقطه پنالتی مساوی کرد. در این دیدار کاظم حسن‌پور برای اولین بار در درون دروازه امید قرار گرفت و یکی از بهترین‌های میزبان بود. محمدرضا پاک‌نژاد هم در جناح چپ امید اهرم روز خوبی داشت. بهترین فرصت‌های گلزنی این تیم را هم  سینا احمدی از دست داد.

محمد اندروم در پایان این بازی گفت: وضعیت خوبی نداریم. در ابتدای فصل همه قول می‌دهند که هستند و کمک می‌کنند اما همین که تیم راه افتاد هیچ کس هم‌کاری نمی‌کند. جوانان هم مانند بزرگسالان تعطیل بود و شب گذشته بعد از چند تلفن تیم را برای بازی امروز جمع کردیم و آینده تیم هم مشخص نیست.

فجر صبا با شکست ۲ بر ۱ مجتمع گاز پارس جنوبی جم از جمله معدود تیم‌هایی بود که در جدول صعود داشت. این تیم با شکست مجتمع به مکان چهارم صعود کرد. در نیمه نخست بازی خوب شفیعی، شیخ‌زاده، رئیسی و غضنفری باعث شد تا فجر به دو گل برسد. ابتدا سعید شفیعی برای میزبان گلزنی کرد و سپس امیر حسین شیخ زاده دومین گل فجر را هم به ثمر رساند. در نیمه دوم مبارک صیداوی تیمش را بیشتر به جلو راند و با ضربه رضا منفرد یکی از گل‌های دریافتی را پاسخ داد اما در نهایت فجر بود که پیروز شد.

در پایان این بازی اسماعیلی بازیکن فجر صبا و مبارک صیداوی سرمربی مجتمع درگیر شدند. این درگیری پای خیلی‌ها را به فضای متشنج به وجود آمده باز کرد. این درگیری باعث شد تا اسماعیلی راهی بیمارستان شود و صیداوی هم راه کلانتری را در پیش بگیرد.

ابوالفضل تفضلی سرمربی فجر صبا بوشهر در پایان بازی گفت: امروز بازی ما داور نداشت؛ داوری فوق العاده بد بود اما روز بد ما را مبارک صیداوی تکمیل کرد. ایشان به عنوان سرمربی با بازیکن ما درگیر شد و بازیکن ما را به شدت مجروح کرد که راهی بیمارستان شد. این چه نوع فوتبال و مربی‌گری‌ست. تیم فجر صبا از مربی مجتمع گاز پارس جنوبی جم شاکی‌ست.

مبارک صیداوی سرمربی مجتمع هم در پایان بازی گفت: بعد از بازی بازیکن حریف با بازیکن ما درگیر شد؛ من هم دخالت کردم تا درگیری ادامه پیدا نکند اما با رفتار زشت بازیکن حریف روبرو شدم. فحاشی بازیکن فجر باعث شد فضا بهم بریزد و چند بازیکن فجر هم وارد درگیری شدند. دو بازیکن ما مجروح شد که حالا هم بیمارستان هستند.

 

منبع:پاس خبر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.