بهرام رضاییان:به هیچ بازیکنی رضایتنامه نمی دهیم،قبل از نیم فصل بخشی از مطالبات بچه ها پرداخت می شود

شناسه خبر: 15384
تاریخ انتشار: 20 آذر 1397

بهرام رضائیان  در مورد مسدود شدن حساب‌های منطقه ویژه پارس جنوبی و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان گفت: من هیچ اطلاعی از این خبر ندارم و فکر می‌کنم شایعه است.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه و پرداخت نشدن مطالبات گفت:‌ تلاش ما این است که قبل از نیم فصل بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. شرایط اقتصادی سخت شده و همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند. اما تلاش خواهیم کرد با جذب منابع مالی وضعیت بهبود پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد اینکه ظاهرا قرار است برخی از بازیکنان به دلیل مشکلات مالی در نیم فصل از این تیم جدا شوند، اظهار داشت: هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نمی‌شود. ما به هیچ بازیکنی رضایتنامه نمی‌دهیم و بازیکنان را حفظ می‌کنیم. سعی می‌کنیم با پرداخت مطالبات هم از نظر قانونی برای جدایی بازیکنان به مشکلی بر نخوریم.

رضائیان در مورد دیدار روز جمعه با پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و اگر بازیکنان این تیم کم هستند اما این تیم بازیکنان باکیفیتی دارد و مقابل سپاهان هم بسیار خوب بازی کرد. اما فراموش نکنید ما هم پارس جنوبی هستیم، بازیکنان پرتلاش و با انگیزه‌ای داریم که تحت نظر و حمایت فنی مهدر تارتار می‌توانند بازی خوبی مقابل قهرمان فصل پیش انجام دهند. سعی می‌کنیم ورزشگاه آزادی را دست خالی ترک نکنیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در نیم فصل هنوز باختی نداشته، گفت:‌ ما واقع‌گرا هستیم. می‌دانیم که پرسپولیس تیم قدرتمندی است اما بازیکنان ما هم پرتلاش هستند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد اینکه به نظرش کدام تیم قهرمان نیم فصل خواهد شد،‌گفت: امیدوارم هر تیمی که شایسته است به قهرمانی نیم فصل برسد هر چند قهرمانی نیم فصل هم خیلی ملاک نیست و مهم قهرمانی در پایان فصل است.

رضائیان در مورد اینکه احتمال دارد مهدی تارتار از تیم پارس جنوبی در نیم فصل جدا شود، گفت: خیر ما از تارتار رضایت کامل داریم او با وجود مشکلاتی که داشتیم توانست به خوبی تیم را هدایت و رهبری کند.

 

فارس


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.