تصاویر:مدیر کل ورزش و جوانان بوشهر به دیدار حسین ماهینی رفت

شناسه خبر: 15736
تاریخ انتشار: 06 دی 1397

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: حسین ماهینی مدافع بوشهری تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در دیدار دربی با استقلال مصدوم شده بود از اسفندماه به تمرین‌های گروهی تیم خود باز می‌گردد.

به گزارش تسنیم؛ احمد بهروزیان فرد ظهر امروز در حاشیه عیادت از حسین ماهینی با بیان اینکه  وضعیت این بازیکنان رو به بهبودی است اظهار داشت: حسین ماهینی اکنون روند درمانی خود را طی می‌کند و به گفته پزشک وی روند درمانش مطلوب گزارش شده است.

وی بیان کرد: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس فیزیوتراپی و تمرین‌های سبک خود را آغاز کرده تا هر چه زودتر مهیای حضور در تیم پرسپولیس شود.

بهروزیان‌فرد با بیان اینکه این استان دارای استعدادهای درخشانی در عرصه ورزش فوتبال است اظهار داشت: حضور چنین فوتبالیست‌های شاخصی از استان بوشهر در سطح اول فوتبال کشور نشان از ظرفیت‌های ارزشمند فوتبالی این استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر  بیان کرد: استان بوشهر به نسبت بسیاری از استان‌های پرجمعیت کشور شمار قابل توجهی بازیکن به سطح اول فوتبال کشور معرفی کرده است.

وی از بازگشت حسین ماهینی در تمرینات تیم پرسپولیس تهران خبر داد و تصریح کرد: حسین ماهینی مدافع بوشهری تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در دیدار دربی با استقلال مصدوم شده بود از اسفندماه به تمرین‌های گروهی تیم خود باز می‌گردد.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.