چند سوژه از برد شاهینی ها در بازی ۶ امتیازی+تصاویر

شناسه خبر: 17344
تاریخ انتشار: 02 اسفند 1397

شاهین شهرداری بوشهر در بهترین زمان ممکن به کورس مدعیان صعود برگشت و با بردن گل ریحان البرز بالای جدولی به رده دوم جدول رسید.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این برد در حالی شاهینی ها را امیدوار کرد که دو بازی آتی در ورزشگاه شهید بهشتی برگزار می شود و تیم بوشهری می تواند با دو برد ۶ امتیازی به دروازه لیگ برتر خیلی نزدیک شود.

 

 

گواردیولای وطنی می خواهد سومین مربی تاریخ لیگ برتری استان بوشهر لقب بگیرد

 

عبدالله ویسی سرمربی جدید و خوزستان شاهین شهرداری در سومین بازی طعم برد را برای اولین بار چشید تا شاهین به رده دوم جدول صعود کند.بردن گل ریحان یعنی نگه داشتن رقیب مدعی در هفته توقف سرخپوشان پاکدشت و رسیدن به مکان دوم جدول می تواند خبر خوبی برای بوشهری ها باشد.

حمید کللی فرد با شاهین بوشهر،مهدی تارتار با پارس جنوبی جم تنها مربیانی هستند که با تیمهای استان بوشهر موفق به صعود به لیگ برتر شده و نام انها در تاریخ فوتبال بوشهر ثبت شده است.حالا گواردیولای وطنی می داند که اگر این تیم را راهی لیگ برتر کند چقدر محبوب بوشهری ها و بخصوص شاهینی ها خواهد شد و این اتفاق کمی نخواهد بود!

 

 

 

گودرزی و یک روز کم اشتباه مقابل گل ریحان

شماره چهار شاهینی ها در قلب دفاع این تیم روز پر فروغی را در کرج رقم زد.علی گودرزی با وجودی که قد و قامت زیاد بلندی ندارد اما معمولا بدون اشتباه بازی میکند و یک نقطه اطمینان در قلب دفاعی شاهین شهرداری محسوب می شود.این بازیکن ۲۶ ساله که سابقه بازی در تیم جوانان ذوب آهن اصفهان را در کارنامه دارد از جمله خرید های خوب غیر بومی بشمار می رود.تکلهای او و پوشش صحیحی که پشت سه مدافع دیگر می دهد نشان داده بازیکن باهوشی است.

 

 

 

شاهین هیچ جا تنها نیست!

 

تیمی که طرفدار داشته باشد با دیگر تیمها  یک تفاوت عمده دارد،تماشاگر یعنی نبض فوتبال که مهم نیست کجا برگزار شود.شاهین شهرداری در کرج هم تنها نبود  و بوشهری برای تشویق تیمشان در سرمای شدید هم حاضر هستند.دو هفته حساس در پیش است و یک ورزشگاه لبریز از تماشاگر می تواند ۶ امتیاز مهم در پی داشته باشد.لیگ برتر می خواهید این دو هفته را صبورانه تا دقیقه ۹۰ تشویق کنید!

 

نیکخو و یک نیمه دوم رویای،یک گل و یک پاس گل

کمال نیکخو مدافع آق قلایی و به عبارتی گلستانی شاهین شهرداری مقابل گل ریحان یک نیمه دوم رویایی را سپری کرد.او یک گل روی ضربه ایستگاهی زد و یک پاس گل زیبا را برای سالاری ارسال کرد تا شاهین به صف مدعیان اضافه شود.نیکخو با تیمهای ماشین سازی تبریز،پارس جنوبی جم به لیگ برتر صعود کرده تا نشان دهد یک لیگ یک باز حرفه ای است و برای رسیدن به لیگ برتر انگیزه های متفاوتی دارد.او بدون حاشیه یک مدافع چپ خوب برای شاهین شهرداری نشان داده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.