هفته بیست و سوم لیگ برتر/ پدیده شهر خودرو ۱ پارس جنوبی جم ۰/ اشتباه دقیقه ۹۰ گوهری یک امتیاز را بر باد داد!

شناسه خبر: 18102
تاریخ انتشار: 09 فروردین 1398

بازی مهم دو تیم پدیده و پارس جنوبی جم در نهایت با کسب سه امتیاز از سوی تیم میزبان به پایان رسید دیداری که شاگردان گل محمدی در آن حملات زیادی را به انجام رساندند اما تاکتیک طراحی شده برای بازیکنان پارس جنوبی مانع از گلزنی آنها شده بود تا اینکه در اولین دقیقه وقت‌های اضافه فرار قاسمی‌نژاد با خطای گوهری در زبان تیم پدیده روبه رو شد و در نهایت اخراج دروازه بان حریف را در پی داشت.

 

پس از این اتفاق حضور یک بازیکن درون دروازه تیم پدیده باعث شد تا قاسمی نژاد توپ بلندی را روی دروازه حریف ارسال کند تا با اشتباه گلر جدید پارسی ها، ضربه سر هنرمندانه یونس شاکری به کنج دروازه این تیم وارد شد و در نتیجه گلی حیاتی برای پدیده به همراه داشت و  سه امتیاز به موقع را به حساب شاگردان یحیی واریز کرد.

 

هفته بیست و سوم لیگ برتر؛ جمعه: ۹۷/۱۲/۹ ؛ ساعت: ۱۷
استادیوم:  امام رضا مشهد؛ تماشاگر: حدود ۸۰۰۰ نفر

داور: علیرضا فغانی؛ کمک‌ها: علی دودانگه و محمد عطایی؛ داور چهارم: هادی طوسی/ کمک داوران خط: حسین زرگر و یاسر همرنگ

پدیده شهرخودرو:

یوسف بهزادی، علی نعمتی، حسین مرادمند، رضا ناصحی(۴+۹۰ سینا زامهران)، مرتضی منصوری، مسعود ریکی، اکبر صادقی(۸۲ سعید صادقی)، امین قاسمی‌نژاد، محمد قاسمی‌نژاد، بهنام برزای(۷۳ حسین مهربان) و یونس شاکری
سرمربی: یحیی گل محمدی

 

پارس جنوبی جم:

احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نور محمدی، سعید محمدی فر، محمد مهدی عسکری، شهرام گودرزی، حسین پور امینی، میثم نقی زاده، روح الله سیف اللهی(۷۷ امیرحسین یحیی زاده)، کیوان امرایی(۸۳ محمد نوری) و ابراهیم صالحی(۸۷ فریبرز گرامی)
سرمربی: مهدی تارتار

 

کارت زرد:

 

روح الله سیف اللهی(۱۹) از پارس جنوبی جم

محمدحسین مرادمند(۲۱)، مرتضی منصوری(۶۳)، بهنام برزای(۶۸) از پدیده

 

شرح گل:

 

پدیده شهرخودرو ۱  پارس جنوبی جم ۰ (دقیقه ۴+۹۰، یونس شاکری) : در حالی که بازی در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده بود یک استارت از سوی امین قاسمی نژاد و فرار وی از بین مدافعان تیم پارس با خروج گوهری، دروازه بان این تیم و خطای او روی مهاجم پدیده روبرو شد خطایی که کارت قرمز را مقابل دیدگان این گلر جوان آورد و به دلیل اینکه هر سه تعویض جمی ها به انجام رسیده بود تارتار مجبور به استفاده از یک بازیکن به جای گلر درون دروازه شد. پس از این اتفاق امین قاسمی‌نژاد پشت توپی که از خطای روی او به دست آمده بود ایستاد تا آن را به سمت بلند روی دروازه حریف فرستاد و در این دقیقه پرواز یونس شاکری و ضربه سر زیبای او با خروج دروازه بان پارس و همین طور اشتباه مدافعان این تیم در یارگیری و زدن ضربه ی اول روبرو شد و توپ به کنج دروازه حریف فرستاد تا یاران گل محمدی بتوانند در بهترین زمان ممکن از حریف خود پیش بیفتند.

 

بهترین بازیکن:

 

بازی هجومی و عملکرد پدیده ای ها در این بازی باعث شد تا تقریباً اغلب بازیکنان این تیم بتوانند بازی خوبی از خود نشان دهند.

 

اما در میان همه آنها می توان در ابتدا به امین قاسمی نژاد اشاره کرد. او بارها با حرکات خود در قلب مدافعان تیم پارس جنوبی موفق شد ترتیب آنها را به هم بریزد و در نهایت توانست با یک استارت دیدنی یک اخراج را به حریف تحمیل کند و پس از آن نیز با سانتری دقیق، موجبات گل برتری تیمش را ایجاد کرد.

یونس شاکری یکی از دو مهاجم هدف یعنی در بازی امروز بود که او نیز در طول بازی تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند برای تیمش گلزنی کند اما این اتفاق تا دقیقه ۴+۹۰ نیفتاد تا در این دقیقه از کوچکترین اشتباه حریف استفاده کند با یک ضربه سر به موقع و دیدنی به کنج دروازه پارس جنوبی جم سه امتیاز شیرین برای تیمش به دست بیاورد.

 

اتفاق ویژه:

 

این بازی تا دقیقه ۹۰ اتفاقی که بتوان آن را ویژه دانست نداشت اما در این دقیقه اخراج دروازه بان تیم پارس و اتمام ۳ تعویض این تیم باعث شد تا فریبرز گرامی به عنوان یکی از بازیکنان این تیم پیراهن دروازه بانی را به تن کرده و وارد دروازه این تیم شود و به این ترتیب عدم حضور گلر ذخیره تیم پارس در آخرین دقایق درون دروازه این تیم را می توان ویژه ترین اتفاق دیداری دانست که در نهایت و در همان دقایق گل حیاتی برای حریف به همراه داشت.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه ۲۲ – اولین حمله خطرناک امروز در این دقیقه صورت گرفت و بدین ترتیب ارسال منصوری با ضربه قاسمی نژاد دروازه حریف را تهدید کرد اما این توپ با فاصله کمی از کنار دروازه گوهری به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵ – یک موقعیت دیگر برای شاگردان گل‌محمدی در این دقیقه به وجود آمد اما ضربه بغل پای فنی شاکری با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹ – بازیکنان پارس جنوبی در این دقیقه می توانستند خطر ساز شوند اما شوت راه دور سیف اللهی توسط بهزادی مهار شد.

دقیقه ۳۰ – یک موقعیت دیگر سیف‌اللهی به وجود آمد باز هم به دروازه پدیده نرسید و راهی بیرون زمین شد.

دقیقه ۳۵ – شهرام گودرزی اولین حمله خود را روی دروازه میزبان در این لحظه به ثبت رسید اما  شوت راه دور او توسط گلر حریف مهار شد.

دقیقه ۴۰ – امین قاسمی نژاد از روی ضربه ایستگاهی می توانست بازهم روی دروازه پارس خطرساز باشد اما مهاجمان تیم پدیده موفق نشدند از این ضربه در فاصله یک قدمی دروازه استفاده کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.