هفته بیست و چهارم لیگ دو/ ایرانجوان بوشهر ۲ کاسپین قزوین ۱ / بردن کاسپین به امید بقا

شناسه خبر: 18123
تاریخ انتشار: 11 فروردین 1398

ایرانجوان بوشهر در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم موفق شد سه امتیاز حساس را کسب کند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ایرانجوانی ها در یک هوای بارانی و زمین حیس به مصاف مهمان قزوینی رفتند و در نهایت با نتیجه ۲بر۱ به برتری رسیدند.

در این بازی شاگردان حمید کللی فرد از همان ابتدای بازی هجومی ظاهر شدند و موقعیت های بسیار زیادی را روی دروازه کاسپین ایجاد کردند که شاید اگر دقت داشتند در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی می توانستند سه گل به ثمر برسانند.حمید نادری مهاجم برازجانی و امده این هفته ای ایرانجوان در دقیقه ۱۶ روی اشتباه مدافعان کاسپین دروازه انها را باز کرد تا شادی با اردوی تیم بوشهری بیاید.

 

بعد از گل ایرانجوان اندکی عقب نشست تا اینکه روی یک خطای ساده داور مسابقه اعلام پنالتی کرد و همان توپ به گل تبدیل شد.بعد از گل و البته ورود حسین غریبی جوان باعث شد تا حملات ایرانجوان برای کسب سه امتیاز تلاش بیشتری کند .روی نفوذ غریبی و ضربه برگردان او که بدست بازیکن کاسپین خورد، داور مسابقه اعلام ضربه پنالتی کرد و این ضربه را علی مولایی با تجربه به گل تبدیل کرد.

 

در نیمه دوم ایرانجوان عقب نشست اما در ضد حملات خطرناک ظاهر شد.حملات تیم کاسپین ادامه داشت اما روز خوب ملایی جوان درو دروازه و رهبری کاپیتان مشایخ یک سه امتیاز شرین را به ایرانجوان هدیه داد.

 

این پیروزی ایرانجوان را ۱۸ امتیازی کرد و در فاصله دو امتیازی استقلال اهواز قرار داد.دو هفته پایانی بی نهایت حساس برای ایرانجوانی ها پیگیری خواهد شدو


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.