هفته سی ام لیگ دسته اول/ شاهین شهرداری ۲ قشقایی شیراز ۰ / سه امتیاز شیرین برای نزدیک شدن به لیگ برتر

شناسه خبر: 18195
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1398

هفته سی ام لیگ دسته اول

 

شاهین شهرداری بوشهر۲        قشقایی شیراز ۰

 

گلها:امیر حسین موسی زاده {۲۳} حسین مالکی ۵۳ برای شاهین شهرداری

 

داور:کمیل غلامی

کمکها:

 

اخطار:علی رئیسی،علی نظری،بهمن سالاری{شاهین شهرداری}حمید عبدالهی{قشقایی}

 

اخراج:-

ترکیب شاهین شهرداری:سجاد بیرانوند،بهروز نوروزی،مرتضی غلامعلی تبار،کمال نیکخوی،علی رئیسی،امیر حسین موسی زاده،میلاد فیاض بخش{۶۳رضا دهقان}،میلاد صارمی{۸۵مهدی چاهکوتازاده}،محمد محبی،بهمن سالاری،حسین مالکی{۶۹علی نظری}

سرمربی:عبدالله ویسی

 

ترکیب قشقایی شیراز:مسلم حق شناس،مسعود اسدی،آرش زارع،پوریا زارع،مرتضی سنجانکی{۶۳علی مصلی نژاد}،سید محمد مهری،محمد جواد حق شناس،علی آزادمنش{۷۲مصدق دریسی}،علی رضا شاهسوندی{سهیل نیکنام}،حمید رضا عبدالهی،حسین صادقی

 

سرمربی مهدی فروردین

 

شرح بازی:شاهین شهرداری بوشهر در هفته سی ام لیگ دسته اول با پیروزی ۲بر۰ مقابل قشقایی شیراز ۴۷ امتیازی شد و در مکان دوم جدول جایگاه خود را تثبیت کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر عبدالله ویسی سرمربی بوشهری ها تیمش را با آرایش تیمی هجومی و با سه مهاجم راهی میدان کرد و از همان ابتدا برای گلزنی فشار لازم را بر روی دروازه مهمان شیرازی شروع کرد.اولین جرقه بازی را محمد محبی ستاره جوان شاهین با شوتی سرکش زد که توپ او با اندک اختلاف به بیرون رفت.

حملات شاهین ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۲۳ روی ارسال مالکی و پاسکاری هوایی محبی،سالاری و موسی زاده اولین گل بازی را هافبک خوش فکر شاهینی ها به ثمر رساند.این گل حملات شاهین را فروکش نکرد و حتی می توانستند به گلهای بعدی نیز دست پیدا کنند اما نیمه اول با همان یک گل خاتمه یافت.

 

در نیمه دوم خط میانی شاهین ده دقیقه اول را به مهمان شیرازی داد اما خیلی زود مثلث صارمی ،فیاض بخش و موسی زاده عرصه را بر هافبک های دونده قشقایی تنگ کرد.تیم ویسی که نشان داد روی ارسال ها برنامه دارد و از ضربه های دوم و سوم روی اثرگذاری محبی می تواند خطرناک باشد باز هم روی پرواز محبی و ضربه پشت سر وی توسط مالکی به گل دوم رسید.

حمایت پرشور شاهین شهرداری توسط حدود ۴ هزار هوادار مشتاق باعث شد تا بعد از گل دوم بازی و نتیجه به خوبی حفظ شود.عملکرد بهروز نوروزی و غلامعلی تبار در قلب خط دفاعی شاهین از دیگر نکات بارز بازی روز پنج شنبه شاهین بود که با حضور رئیسی جوان  و نیکخو کامل شد.

 

بهترین بازیکن میدان:امیر حسین موسی زاده با تقدیر از بهروز نوروزی{موسی زاده از جمله ورودی خوب به فوتبال بوشهر است که یک فصل بدون نوسان را در حال سپری کرذن است تا دومین صعود پیاپی را این بار با شاهین شهرداری جشن بگیرد.او خوش فکر و بدون حرکات اضافه به توپ ضربه میزند و با ضربه سر یک گل حساس را نیز به ثمر رساند.نوروزی در قلب دفاعی شاهین شهرداری بدون اشتباه روی زمین و هوا کار کرد ،ضمن انکه نباید از روز خوب محبی نیز به سادگی گذشت. جوان اول این روزهای فوتبال بوشهر روی هر دو گل شاهین تاثیر گذار بود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.