یک عکس و یک دنیا حرف، چنین بازیکنانی داشته باشیم!

شناسه خبر: 18905
تاریخ انتشار: 05 اردیبهشت 1398

این عکس درست لحظه ای گرفته شده که علی رضا فغانی داور نامدار ایران سوت پایان بازی تیمهای سرخپوشان پاکدشت و شاهین شهرداری را به صدا در آورد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این عکس می تواند خیلی حرف داشته باشد که هر کدام برای ما بوشهری ها درس عبرتی شود و از گذشته نه چندان دور درس گرفته باشیم.

خوب نگاه کنید در این عکس بازیکنی مانند میلاد فیاض بخش که در اکثر بازی های امسال لیگ یک یکی از بازیکنان ترکیب اصلی شاهین شهرداری لقب گرفته بود و هنگامی که مصدومیت دو ماهه نصیب او شد ،محمود فکری به اطرافیانش اعلام کرده بود در بدترین زمان ممکن میلاد را از دست دادیم.

اینجا درست در همین لحظه متوجه می شویم حضور بازیکنی مانند فیاض بخش در تیمی مانند شاهین می تواند اثر گذار باشد،او در دو بازی آخر شاهین شهرداری با نظر کادر فنی روی نیمکت شاهین نشست و دم نزد .یعنی به تصمیم سرمربی احترام گذاشت،فیاض بخش در ۲۷ سالگی بازیکن کوچکی نیست و حتی در چند بازی این فصل شاهین شهرداری در غیاب صارمی بازوبند کاپیتانی بوشهری را بر بازو بست.او در بیست سالگی برای تیم ملی امید ایران مقابل سوریه بازی کرد و حتی تا آستانه پرسپولیس علی دایی هم پیش رفت.اما بازیکن خوش اخلاق، حرفه ای و بومی شاهین روی نیمکت نشست ،برد تیمش را دید و اینچنین پس از سوت داور به زمین رفت تا خوشحالی اش را از صعود به لیگ برتر با دیگر بازیکنان و هواداران تقسیم کند.

این مطلب تعریف بیهوده از بازیکنی نیست که با یک تمجید از خود، بیخود شود! اتفاقا این عکس و رفتار حرفه ای بازیکنی مانند فیاض بخش به عنوان یک بازیکن بومی و جنتلمن نکته ریز اما با ارزشی است که مسئولان فوتبال بوشهر و بخصوص باشگاه شاهین باید به ان توجه کنند.به اندازه کافی در سالهای گذشته رباط پاره و مصدوم به شاهین آمدند و پولهای مفت گرفتند تا بالاخره به نسلی رسیدیم که با افتخار می توان ادعا کرد بازیکنان بومی اسکلت تیم شاهین شهرداری در راه صعود بودند و نمی توان نقش غیر بومی های با کیفیتی مانند موسی زاده ،نیکخو ،غلامعلی تبار و…. را نمی توان کتمان کرد.

 

در تصویر غرور محمد نجفی از صعود تیم استانش به لیگ برتر،فریاد کامیاب از یک صعود دیگر به همراه شاهین و لبخند رضایت واعظی به عنوان مدیر عامل را در کنار دیگر اعضای نیمکت شاهین می توان مشاهده کرد.

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.