هفته اول لیگ دسته دوم،شاهین شهرداری بازی پر حادثه را برد/شاهین شهرداری ۳ اروند خرمشهر۲

شناسه خبر: 1954
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1396

هفته اول لیگ دسته دوم کشور برگزار شد و شاهین شهرداری بوشهر موفق شد با نتیجه ۳بر۲ کارون اروند خرمشهر را شکست داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این بازی پر گل که به میزبانی بوشهری ها برگزار گردید،شاهین بازی را بهتر آغاز کرد و چند موقعیت خوب را روی دروازه حریف ایجاد نمود اما تا دقیقه ۳۰ هیچ توپی به گل تبدیل نشد.در دقیقه ۳۱ امید سلطانی مدافع پیش تاخته شاهین روی یک توپ برگشتی اولین گل فصل تیمش را به ثمر رساند.از این دقیقه به بعد شاگردان حمید کللی فرد توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه رضا سلیمانی کاپیتان با تجربه شاهین شهرداری با حرکتی تماشایی و بعد از جا گذاشتن یک مدافع حریف،شوت سنگینی را روانه دروازه اروند کرد که به زیبایی وارد دروازه شد.

 

گل دوم که به ثمر رسید،عطش شاهینی ها برای گلزنی فروکش کرد و گویا بازی برای آنها تمام شده اما روی دو غافلگیری در دقایق ۴۵ و ۴۵+۳ دو بار دروازه جاسم یاسر الهی باز شد تا نیمه اول پر حادثه با نتیجه ۲بر۲ خاتمه یابد.

 

نیمه دوم شاهین دچار تغیر تاکتیک و جابجایی چند مهره شد که حریف خرمشهری را چند بار در آستانه گلزنی قرار داد،برخی اشتباهات مبتدیانه در چند دقیقه ابتدایی میرفت تا کار دست میزبان بدهد اما حمید کللی فرد با آوردن محمد محبی جوان و انژیک به بازی روند تیمی شاهین شهرداری را به سمت دروازه کارون اروند جلو کشید.محبی جوان آنقدر چشم نواز بازی کرد و دوید که همه را به پیدایش یک پدیده جدید در فوتبال بوشهر امیدوار نمود.

 

دقایق پایانی بازی و فشار همه جانبه شاهین شهرداری روی دروازه حریف چند موقعیت مناسب را ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه ۸۵ توپ به دست مدافعین مهمان خورد و داور مسابقه بدون درنگ نقطه پنالتی را نشان داد.خدابنده لو پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای دقیق گل سوم و پیروزی بخش شاهین شهرداری را وارد دروازه کارون اروند خرمشهر کرد و اولین برد شاهین در فصل جدید رقم خورد.

 

در حاشیه این بازی:

 

حدود دو هزار هوادار از این بازی استقبال کردند.

 

اوج کج سلیقگی مسولان سازمان لیگ در برگزاری همزمان بازیهای لیگ دو با بازی تیم ملی را شاهد بودیم!

 

ابتدای بازی ۴ بازیکن بوشهری در ترکیب شاهین شهرداری حاصر بودند که با امدن محبی و نوروزی جمع آنها به عدد ۶ رسید.

 

رضا سلیمانی بازوبند کاپیتانی شاهین شهرداری در این فصل را بر بازو بسته بود که با یک گل زیبا حضورش در فوتبال بوشهر را اعلام کرد.

 

حمید کللی فرد سرمربی شاهین شهرداری ابتدای بازی به رسم مهمان نوازی ،سمت محمد علوی سرمربی فعلی اروند خرمشهر و بازیکن سابق تیم ملی ایران رفت.

 

عباس پورخسروانی مهاجم جدید و  با تجربه این فصل شاهینی ها ،دو بازی ابتدایی را به دلیل مشکلات سربازی نمیتواند شاهین را همراهی کند در جایگاه ویژه نشسته بود.

 

یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت زنده یاد عبدالله زاده در ورزشگاه اعلام شد.

 

لفته حمیدی بازیکن سابق فولاد خوزستان به عنوان دستیار علوی روی نیمکت تیم خوزستانی نشسته بود.

 

وحید نعمتی مدافع گرگانی و با تجربه شاهینی ها در این بازی،سه پست هافبک وسط،دفاع راست و بال راست را تجربه کرد تا نشان دهد توانایی بازی در چند پست را دارد!

 

حمید کللی فرد وقتی دید مدافعین تیمش روی ارسالها مشکل دارند،بهروز نوروزی مدافع بلند بالای تیمش را وارد میدان کرد.

 

در یک صحنه که داور خطای سلیمانی را اعلام کرد،شاهد اعتراض شدید سرمربی و دیگر کمکهای شاهین به تصمیم داور بودیم.

 

میلاد فیاض بخش،میلاد صارمی و مهدی چاهکوتاه زاده سه بازیکن فصل گذشته فجر سپاسی برای اولین بار با پیراهن شاهین شهرداری به میدان رفتند.

 

پژمان مالکی که دو فصل را برای شاهین شهرداری به میدان رفته در تیم خرمشهری با شماره ۱۱ به میدان آمد.

 

یاد و خاطره شهید حججی ،شهید پر افتخار مدافع حرم کشورمان توسط روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری گرامی داشته شد.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.