سرمربی ریو آوه:مهدی طارمی فوتبالیستی استثنایی است

شناسه خبر: 21220
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1398

کارلوس کاروالیال، سرمربی ریو آوه، باشگاه پرتغالی مهدی طارمی می‌گوید این تیم از او انتظارات زیادی دارد و او را فوتبالیست خیلی خوبی می‌داند.

 روزنامه پرتغالی آبولا در گزارشی به تمرین دیروز دوشنبه تیم ریو آوه که مهدری طارمی را در ترکیب خود دارد پرداخته و می‌گوید طارمی که در بازی قبلی تیمش در هفته اول لیگ پرتغال خوش درخشید ولی از ناحیه دست راست مشکل پیدا کرد بدون مشکل در این تمرین شرکت کرده و در بازی بعدی ریو آوه که روز جمعه برگزار می‌شود به احتمال زیاد به میدان خواهد رفت.

طارمی در بازی جمعه گذشته مقابل فامالیکائو که اولین بازی ریو آوه در فصل جدید لیگ پرتغال محسوب می‌شد به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و عملکرد او در پرتغال تحسین‌های زیادی برانگیخت. طارمی در نیمه دوم مسابقه یک پنالتی به نفع تیمش گرفت که توسط همبازی او فیلیپه آگوستو از دست رفت تا ریو آوه در این بازی ۱-۰ شکست بخورد.

با اینکه طارمی در آن بازی از ناحیه دست راست دچار مشکل شده بود ولی آبولا می‌گوید مهاجم ایرانی روز دوشنبه بدون مشکل در تمرین تیمش شرکت داشته و به احتمال زیاد در بازی روز جمعه ریو آوه مقابل آوس به عنوان بازیکن فیکس به میدان خواهد رفت.

طارمی پیش از شروع لیگ در رقابتهای لیگ کاپ پرتغال و د ر جریان پیروزی ۶-۱ ریو آوه مقابل اولیویرنزه موفق شده بود اولین گل خود با پیراهن این تیم را به ثمر برساند.

بعد از حضور ۱۵ دقیقه‌ای مهدی طارمی در اولین دیدار تیم جدید پرتغالی‌اش ریو آوه در لیگ پرتغال که با شکست ۱-۰ این تیم مقابل فامالیکائو همراه شد، در آستانه دومین دیدار ریو آوه در لیگ پرتغال که جمعه‌شب مقابل آوس برگزار خواهد شد، سرمربی ریو آوه با تمجید از طارمی از او به عنوان فوتبالیستی خوب یاد کرده و می‌گوید ریو آوه از او انتظار زیادی دارد.

حضور ۱۵ دقیقه‌ای طارمی در دیدار هفته گذشته ریو آوه مقابل فامالیکائو در پرتغال با تمجیدهای زیادی از نمایش او در این بازی روبرو شد و طارمی در این دیدار موفق شد یک پنالتی به نفع تیمش بگیرد که از سوی هم‌تیمی‌اش هدر رفت.

کارلوس کاروالیال، سرمربی ریو آوه در آستانه دیدار روز جمعه تیمش مقابل آوس درباره طارمی گفت:” انتقال مهدی برای ما انتقال خیلی خوبی بود. طارمی برای بازی در این تیم از مبالغ قابل توجهی پول گذشت چون می‌خواست در اروپا بازی کند. او توانسته نظر مثبت ما را جلب کند و ما از انتقال او راضی هستیم”.

سرمربی ریو آوه در ادامه صحبتهایش درباره طارمی گفت:” مهدی طارمی فوتبالیستی استثنایی است. او در فضاهای خالی خوب کار می‌کند، در زمان حمایت از هم‌تیمی‌هایش خوب کار می‌کند، خوب سر می‌زند و تمام‌کننده قهاری است. ما از طارمی انتظار خیلی زیادی داریم ولی او فعلا در روند جا افتادن در تیم قرار دارد. مشکل ناشی از زبان هم هست که باید به آن توجه شود. ولی من معتقدم مهدی به زودی به ما کمک زیادی خواهد کرد”.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.