گزارش روز:پارسی ها برای دوران بعد از رضاییان چگونه تصمیم خواهند گرفت؟!

شناسه خبر: 21499
تاریخ انتشار: 06 شهریور 1398

پارس جنوبی جم که از ابتدای حضور در لیگ دو برند پارس جنوبی را کنار خود داشت ،بهرام رضاییان را به عنوان مدیر عامل باشگاهش در این چند سال تجربه کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر بعد از آنکه شایعات به واقعیت تبدیل و استعفای مدیر عامل این باشگاه جمی رنگ حقیقت به خود گرفت ،انتخاب مدیر عامل بعدی تا کنون نتیجه رسمی نداشته و هنوز مشخص نیست فرد جانشین رضاییان چه کسی خواهد بود.

 

آنچه مسلم و مشخص شده بود ، اختلافات شاید زیر خاکستر پنهان شده بود و مدیر عامل پارس جنوبی جم که خود کارمند رسمی شرکت نفت نیز می باشد بدون هیچ جار و جنجالی و با وجود برخی اتفاقات استعفا داد ! اینکه پیروز موسوی به عنوان مدیر منطقه ویژه هیچ واکنشی نشان نداد هم در نوع خود جالب بود و به نظر می رسید او هم بی میل نیست تا رضاییان از این سمت کنار برود.

در خبرها از جانشینی فردی بنام مرادی نام برده می شود که گزینه مدیر عاملی برای باشگاه لیگ برتری استان بوشهر است که شاید سابقه چندانی در امور ورزشی نداشته باشد و آیا فرد با تجربه ای در مقابله با حواشی بی پولی این باشگاه خواهد بود یا خیر؟!

 

اگر بخواهیم خیلی در مسائل این فصل پارس جنوبی ریز شویم شاید به اتفاقات خاصی برسیم اما اگر قرار است رضاییان عوض شود و پولی به شکل جدی تزریق گردد که می توان امیدوار بود حداقل تیم با پشتوانه بهتری لیگ را ادامه دهد اما اگر قرار است فقط اسمها عوض شود حداقل با استعفای رضاییان مخالفت نمی شد تا او که در این سالها با تجربه در امور فوتبالی راه و چاه عبور از موانع را میدانست به کارش ادامه دهد،مگر آنکه اتفاقات دیگری رخ داده باشد که مردم از آنها بی خبر هستند…

 

در طول چند روز گذشته اهالی جم و طرفداران دوآتشه پارس جنوبی جم نسبت به انتخاب نفر اول باشگاه واکنش های جالبی داشته اند،شاید محمد اسدی عضو سابق هیات مدیره که تا متوجه شد هیات مدیره عملا کار خاصی را انجام نمی دهد استعفا داد،یکی از گزینه های مدیر عاملی باشگاه پارس جنوبی جم باشد !

این اتفاقات را که مرور می کنیم به برخی پرسش ها در ذهن اهالی فوتبال استان بخصوص برخی طرفداران پر شور جمی می رسیم که:

 

اگر هیات مدیره در باشگاه پارس جنوبی جم وجود دارد ،چه افرادی هستند ؟

 

جلسات هیات مدیره معمولا هر چند وقت یکبار برگزار می شود؟

 

تیم همچنان در تهران تمرین میکند و نهایت یک روز قبل از بازی به جم می آید،پس آن وعده های ابتدای فصل پیرامون حضور تیم در جم و قرار دادن امکانات شهرستان برای تیم و بازیکنان در حد همان وعده ها باقی ماند؟

 

بدون تعارف پارس چنوبی جم متعلق به مردم شهرستان جم و البته یک استان است که جنب و جوش ویژه ای در ۵ سال اخیر به آن منطقه داده اما دوست داریم یک بار برای همیشه یک مدیر نفتی پاسخ دهد جوانان جمی و شهرهای نزدیک چقدر در اتفاقات مثبت لیگ برتری سهیم بوده اند؟!

 

واضح و شفاف تیمی که نماینده استان بوشهر در لیگ برتر است ،پول می خواهد تا بتواند در لیگ برتر ماندگار شود،مدیری می خواهد که تجربه برخورد با خیلی از مسائل را داشته باشد،حال باید منتظر ماند و دید چه تصمیمی گرفته خواهد شد و نفر بعد از رضاییان چه کسی خواهد بود؟ شاید هم بازگشتی در کار باشد…


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.