شهردار بوشهر:تاکنون دو میلیارد و ششصد میلیون تومان به شاهین شهرداری تزریق شده، هزینه‌ها و اعتبارات  تیم شاهین شهرداری بوشهر به اعتبارات عمران شهری ارتباطی ندارد!

شناسه خبر: 21742
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1398

شهردار بوشهر با اشاره به پرداخت ۲۶ میلیارد ریال به تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: بر‌اساس اعلام نیاز هیئت مدیره تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اعتبارات لازم به این تیم پرداخت می‌شود.

به گزارش فوتبال بوشهر سید نورالدین امیری در گفت‌وگو با تسنیم با تاکید بر حمایت همه جانبه از این شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: پرداخت اعتبارات بر اساس نیاز هیئت مدیره تیم شاهین پرداخت می‌شود و هیچ مشکلی در این عرصه وجود ندارد.

وی از پرداخت ۲۶ میلیارد ریال به تیم شاهین شهرداری بوشهر خبر داد و بیان کرد: بر اساس تعهدات، شهرداری بوشهر موظف به پرداخت اعتبارات مورد نیاز این تیم است که شامل پرداخت مبلغ قراردادهای بازیکنان، هزینه‌های سفر، تغذیه و هزینه‌های جاری است.

شهردار بوشهراز پرداخت ۱۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان تیم شاهین بوشهر خبر داد و افزود: برای موفقیت تیم شاهین شهرداری بوشهر از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

امیری به روند اجرایی طرح‌های عمران شهری پرداخت و خاطر نشان کرد: هزینه‌ها و اعتبارات  تیم شاهین شهرداری بوشهر به اعتبارات عمران شهری ارتباطی ندارد و اکنون روند اجرایی طرح‌ها با همه مشکلات درآمدی و شرایط اقتصادی کشور مطلوب است.

وی، با اشاره به اجرای ۸ طرح کلان شهر بوشهر تصریح کرد: ۸ پروژه کلان بوشهر بوشهر که هرکدام حداقل هزینه‌ای بالای ۱۰ میلیارد ریال دارند روند اجرایی مطلوبی دارد.

شهردار بوشهر از تخصیص ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمران شهری بوشهر خبر داد و گفت: برخی افراد گله‌مند رکود اجرای طرح‌های عمران شهری هستند در حالیکه طرح‌های زیربنایی در بوشهر روند مطلوبی دارد و حداکثر تا ۲ سال آینده پروژه‌های مهم و کلان شامل تقاطع غیرهم‌سطح  میدان شهید مطهری، پارک امام علی(ع)، گذر محله سرتل به نیروگاه اتمی و دیگر پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

امیری با اشاره به اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی تصریح کرد: سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده به شهرداری بوشهر پرداخت شد که این اعتبارات نقش مهم و اثربخشی در تسریع روند اجرایی طرح‌های عمران شهری دارد.

وی افزود: امسال بیشتر به طرح‌های زیربنایی عمران شهری بوشهر توجه شده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.