هفته چهارم لیگ برتر/نساجی مازندران۲ شاهین شهرداری ۰ / ادامه ناکامی های شاهین،وقتی موقعیت گل نداری!

شناسه خبر: 21990
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1398

نساجی مازندران ۲   شاهین شهرداری ۰

دو تیم پرطرفدار لیگ برتر در هفته چهارم در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم به سه امتیاز این دیدار احتیاج مبرمی داشتند. دیدار با حملات پراکنده نساجی در نیمه اول آغاز شد که نشان دهنده این بود که این تیم اشتهای بیشتری برای گلزنی دارد اما حملاتشان در نیمه اول راه به جایی نبرد و  نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. اما در نیمه دوم، نساجی باز هم کنترل بازی را در اختیار گرفت تا در همان دقیقه ۵۱ علی شجاعی اولین گل این دیدار را به سود نساجی به ثمر برساند. در ادامه بازی  در حالی که انتظار می رفت شاهین به جبران به سمت دروازه نساجی حمله ور شود، گویا زور این تیم به نساجی نمی رسید و این بار نوبت به ضد حملات نساجی رسید که بتوانند برای بار دوم دروازه شاهین را باز کند.در نهایت دردقیقه ۹۲ مهاجم محبوب این تیم محمد عباس زاده که به تازگی وارد زمین شده بود دومین گل نساجی و اولین گل خود را در لیگ برتر این فصل به ثمر رساند و تیر خلاص بر پیکر شاگردان ویسی زده شد.  حالا با احتساب این نتیجه تیم فوتبال نساجی مازندران با ۲ پیروزی و ۱ شکست و ۱ تساوی ۷ امتیازی است و در رده چهارم جدول قرار دارد و تیم شاهین شهرداری بوشهر نیز با ۱ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

 

جمعه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵
قائم شهر، ورزشگاه شهید وطنی
داور: علی صفایی
کمک ها: حمید سبحانی – محمدعلی پورمتقی
کمک داوران اضافی: احمد محمدی –کیوان علیمحمدی
داور چهارم: رحیم حاجیلو
ناظر داوری: رسول فروغی

ترکیب نساجی مازندران:

محمدامین رضایی – حامد شیری – مجتبی ممشلی – رضا علیاری – حسن جعفری – میلاد سرلک – سیدمحمد میری – امید سینک (۷۸- رضا دهقانی) – محمدمهدی نظری ( ۶۴-علی اصغر عاشوری ) – علی شجاعی – رحمان جعفری ( ۸۱- محمد عباس زاده)

 

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر:

ابوالفضل درویش‌بند، مرتضی غلامعلی‌تبار، محمدصادق بارانی، میلاد صارمی، محمد فرخنده‌پی،دانیال مومنی ( ۶۸- سلمان بحرانی ) ، حسین مالکی، پیمان شیرزادی، بهروز نوری‌فرد، بهمن سالاری و  ابوذر صفر زاده (  ۷۷-مهدی چاه کوتاه زاده)

 

شرح گل:

نساجی مازندران – شاهین شهرداری بوشهر صفر  (علی شحاعی  ۵۳):  پاس رو به جلوی مهدی نظری در داخل محوطه جریمه به رحمان جعفری رسید و  او با یک پاس روبه عقب علی شجاعی را صاحب توپ کرد و او بلافاصله با یک ضربه بغل پا دروازه درویشوند را  باز کرد.

نساجی مازندران ۲ شاهین شهرداری بوشهر ۰  (محمد عباس زاده -۹۲): در حالی که مدافعان شاهین خط دفاع این تیم را رها کرده بودند نساجی در یک ضد حمله در موقعیتی ۳ به تک دروازه شاهین را تهدید کردند که در دو  ضربه اول، دروازه بان و مدافع شاهبن اجازه ندادند  دروازه شاهین باز شود اما در نهایت محمد عباس زاده توانست با پای چپ دروازه شاهین را باز کند و این در حالی بود که دقیقه پیش گل او  به خاطر آفساید مردو اعلام شده بود .

 

دقایق حساس

 

دقیقه ۱۴ : شوت از راه دور مجتبی ممشلی از پشت محوطه جریمه با شکلی خطرناک با برخورد به مدافعان حریف به کرنر رفت .

دقیقه۱۵: کرنر  بسیار خو ب از علی شجاعی در تیر دوم روی پای ممشلی فرود آمد که ضربه او نیز به تیرک عمودی دروازه شاهین برخورد می کند و در ادامه مدافعین شاهین شهرداری توپ را دفع می کند .

دقیقه ۲۱: ضربه شروع مجدد یاران شاهین با ضربه غلامعلی تبار همراه شد که از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: شوت از راه دورت و زیبای سید محمد میری با واکنش بسیار زیبای درویش وند  همراه شدت این خطر هم از بیخ گوش شاهین عبور کند.

دقیقه ۲۶: ضربه ایستگاهی و مستقیم علی شجاعی با برخورد به مدافعان شاهین به کرنر رفت.

دقیقه ۲۹: ضربه از پشت محوطه جریمه ابوذر صفر پو ر ا رضایی به راحتی از آن خود کرد.

دقیقه ۴۰ : سانتر  دقیق میری  برای رحمان جعفری  ارسال شد و  او نیز می خواست با یک ضربه آکروباتیک دروازه درویشوند را باز کند که توپ با پاهای او جفت و جور نشد.

دقیقه ۴۵ : ضربه سر مهاجمان نشاجی به بدن مدافعان شاهین برخورد کرد که بازیکنان این تیم اعتقاد داشتند  این صحنه باید پنالتی اعلام شدکه علی صفایی داور این دیدار  اعتقادی به این نداشت.

دقیقه ۶۰: ضربه از راه دور مهد نظری را دروازه بان شاهبین مال خود کرد.

دقیقه ۶۱: پاس بسیار زیبای مهدی نظری در دهانه دروازه به رحمان جعفری رسید که درویشوند با یک خروج به موقع مانع از به وقوع پیوستن گل دوم نساجی شد .

دقیقه ۷۱: ضربه سر ضرب و روپای علی اضغر عاشوری در درون چهار چوب با عکس العمل خوب درویشوند همراه شد تا او دوباره ناجی تیمش باشد.

دقیقه ۷۷: ضربه ایستگاهی از سمت چپ خط دفاعی نساجی روی  سر غلامعلی تبار فرود آمد و ضربه سر او را رضایی از ان خود کرد.

دقیقه ۸۸:  ضربه ایستگاهی محمد عباس زاده با اختلاف کمی از بالای دروازه شاهین به بیرون رفت .

 

اتفاق ویژه:

محمد عباس زاده در شهر قائم شه محبوبیت بسیارزیادی دارد چرا که او در بهترین شرایطش در تیم سایپا عطای حضوردران تیم را به لقایش بخشید و به لیگ یک آمد تا نساجی را در راه صعود به لیگ برتر کمک کند و همین هم شد .

او امروز در حالی که در دقایق پایانی وارد زمین شد ابتدا با پای چپ و شوتی محکم  سقف دروازه شاهین را فرو ریخت تا ورزشگاه به وجد بیاید اما داور دیدار گل را مردود اعلام کرد تا آب سردی را روی او ریخته  باش.د اما این پایان کار نبود چون درست یک دقیقه بعد در یک ضد حمله دیگر، خود او بود که توانست گل دوم نساجی و اولین گل خود را در فصل نوزدهم به ثمر رسانده باشد تاحلاوت این برد برای طرفداران خونگرم این تیم دو چندان شود.

 

بهترین بازیکن : (رحمان جعفری)

مهاجم جوان تیم فوتبال نساجی امروز هم مثل دیدار هفته گذشته در مقابل سایپا گرچه گلی را به ثمر نرساند اما بازهم نشان داد  که  یک  بازیکن با استعداد است . جعفری در لحظه به ثمر رسیدن گل اول نساجی با یک پاس رو به عقب علی شجاعی را صاحب توپ کرد تا این هفته پاس گل را به نام خودش ثبت کرده باشد.جعفری درنیمه دوم همراه با مهدی نظری و سید محمد میری وعلی شجاعی کاملا نبض بازی را در اختیار گرفتند و اجازه ندادند شاهینی ها  نبض بازی را در اختیار بگیرند .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.