قلعه نویی: ما باید تاوان بازی استقلال را بدهیم؟فقط سانتر کردیم؟ این حرف ها را نزنید!

شناسه خبر: 23122
تاریخ انتشار: 09 آبان 1398

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی مقابل پارس جم از عملکرد فنی شاگردانش حمایت و تمجید کرد.

امیر قلعه نویی پس از دیدار سپاهان مقابل پارس جنوبی جم گفت: همه چیز خوب بود. فوتبال هم فوتبال خوبی بود. تیم پارس جنوبی تیم بسیار خوبی است. بازی قبل دیدید که چقدر در تهران استقلال را تحت فشار قرار داد. کارشناسان داوری باید نظر بدهند. من از گروه داوری باز هم تشکر می کنم. هفته قبل هم تشکر کردم. ولی به هر حال ما ۲ هفته است که از موقعیت ها استفاده نمی کنیم. بچه ها خیلی فوتبال خوبی بازی کردند امروز و از آنها ممنونم ولی وقتی پنالتی را هم گل نمی کنی، باید جریمه بدهی.

 

او در ادامه اظهار داشت: من یک حرفی هم بزنم. شاید ۶۰ درصد ثروت ایران اینجا است. توقع من این است که به تیم های این مدلی بیشتر توجه بشود. این را می خواستم بگویم که دلخوشی مردم جنوب، چه بوشهر و چه خوزستان به این فوتبال است. شما ببینید شاهین بوشهر، همین تیم پارس جنوبی از نظر مالی در مضیقه هستند. انشاالله یک نگاهی شود. من با آقای کمالوند حرف می زدم، خیلی دغدغه مالی داشت و امیدوارم این مشکلات حل شود.

 

سرمربی سپاهان در پاسخ به خبرنگاری که می گفت سپاهان عمدتا در بازی امروز سانتر کرده است، گفت: اصلا چنین چیزی نبود. آمار بازی می آید. ما از استانداردها هم بالاتر بازی می کنیم. همین الان هم می گویم شاید ۱۰۰ پاس بیشتر از حریف دادیم. این حرف ها را نزنید. پنالتی را چطور گرفتیم؟ تک به تک ما چگونه بود؟ توپی که سجاد زد و گلر امروز واقعا خیلی خوب بود بر خلاف هفته قبل. توپ شش قدم سجاد را هم گرفت. ما همه جوره ایجاد موقعیت کردیم اما توپ هایمان تبدیل به گل نشد.

 

قلعه نویی در واکنش به صحبت های یک خبرنگار که اعتقاد داشت اعتراض هواداران پارس جنوبی به داوری به خاطر اتفاقات بازی هفته قبل برابر استقلال بوده، گفت: ما باید تاوانش را بدهیم؟ پنالتی ما هم هفته قبل گرفته نشد.

سرمربی سپاهان ادامه داد: باید به پارس تبریک بگوییم، اما هم پنالتی ما گل نشد و هم موقعیت‌هایمان گل نشد. فکر می‌کنم در چند هفته اخیر این بهترین دروازه بانی دخسوس بود.

وی درباره هدر رفتن پنالتی و اینکه محبی می خواست پنالتی را بزند، افزود: پنالتی زن ما از قبل مشخص بود.

سرمربی سپاهان در پایان درباره اینکه گفته می شود پنالتی سپاهان مشکوک بوده، گفت: کارشناسان صراحتا گفتند پنالتی پارس جنوبی درست نبوده است. اگر پنالتی ما مشکوک بوده که پنالتی پارس اصلا درست نبوده است. پس انصاف داشته باشید و هر دوطرف را ببینید.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.