عطا ویزیری سرپرست ایرانجوان:امیدوارم این هفته کمک مالی به ایرانجوان اجرایی گردد،برای کسب امتیاز به کرمانشاه می رویم

شناسه خبر: 23740
تاریخ انتشار: 09 آذر 1398

عطا وزیری سپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت:امیدوارم مصوبه شورا و شهرداری به موقع به تیم تزریق شود تا بتوانیم درصدی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنیم.

 

به گزارش فوتبال بوشهر سرپرست ایرانجوانی ها جمعه در برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش ضمن اعلام این مطلب ادامه داد:شرایط بسیار خوبی داریم و تیم در صدر جدول قرار دارد.این هفته بازی بسیار حساسی داریم که برد در کرمانشاه می تواند ما را به ادامه این روند کمک کند.

 

وزیری درباره مشکلات مالی تیم گفت:از ابتدای فصل تا کنون حدود یک میلیارد و صد میلیون تومان برای تیم هزینه شده و تا این لحظه هیچ نهاد دولتی به ایرانجوان کمک نداشته است.در دو سفر شهرداری برای تهیه بلیط به ما کمک کرده که قرار شده از مبلغ مصوبه ای که قرار است اجرا شود،کم گردد.این کمک شورا و شهرداری به موقع و در همین هفته تمام و کمال به تیم تزریق شود می تواند کمک بزرگی به ایرانجوان در روزهای صدرنشینی داشته باشد که امیدوارم با همکاری شهردار محترم این امر محقق گردد.

 

عطا وزیری در خاتمه تصریح کرد:بازی های خانگی برای ما بسیار مهم است ،همانگونه که در بازی های خارج از خانه امتیازگیری برای صعود واجب است با این حال چشم امید بازیکنان و کادر فنی حضور هواداران است که شکر خدا هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.