استعفای دمشقی مورد قبول واقع نشد!

شناسه خبر: 24
تاریخ انتشار: 07 مرداد 1396

ایزدپناه سرپرست شاهین شهرداری:در حال مذاکره با بازیکنان هستیم.به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، خدا کرم ایزدپناه در گفتگویی اظهار داشت: تا کنون ۳ بازیکن جدید را جذب کرده ایم و مذاکره با بازیکنان مورد نظر کادر فنی در حال انجام است و همین امروز صبح (پنجشنبه) به اتفاق آقای عبدالامیر قاسمی قائم مقام هیات مدیره باشگاه با چند بازیکن مذاکره و توافقاتی هم حاصل شد و طی ۴۸ ساعت آینده قرارداد آنها با باشگاه ثبت خواهد شد.

سرپرست شاهین شهرداری بوشهر افزود: استعفای آقای دمشقی مورد موافقت هیات مدیره قرار نگرفت و کماکان در خدمت ایشان خواهیم بود و چند روز گذشته هم ماموریتی به تهران داشته اند که در غیاب ایشان امور باشگاه با هماهنگی آقای قاسمی انجام شده است و بهرحال در فصل نقل و انتقالات مشکلاتی وجود دارد که با تعامل و همکاری همه عوامل در حال رفع آنها هستیم و جای نگرانی نیست.

ایزدپناه تصریح کرد: هم اکنون جوانان مستعد و خوبی در تمرینات داریم که حاصل تلاش مربیان زحمتکش تیمهای پایه بوده است و کادر فنی نظر مساعدی روی آنها دارند.

وی افزود : بازیکنان غیر بومی و جدید  مورد نظر کادر فنی هم شنبه وارد بوشهر خواهند شد و با پایان ماموریت آقای دمشقی در تهران مذاکره و عقد قراداد با بازیکنان جدید هم از اوایل هفته آینده آغاز خواهد شد.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر توضیح داد: این هفته تمرینات تیم به طور منظم پیگیری شده و فقط روز پنجشنبه به دلیل به احترام سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل شد و مجددا از جمعه تمرینات پیگیری خواهد شد.

این مقام‌ مسئول در پایان تاکید کرد: از دوستداران شاهین تقاضا داریم به شایعات توجه نکنند و اطمینان داشته باشند که برای ما موفقیت و سربلندی شاهین مهم است و نه اشخاص،  در این راه تمام تلاش جناب شهردار، هیات مدیره، مجموعه مدیریتی و فنی و بازیکنان موفقیت تیم و خوشحال کردن هواداران عزیز است و در این راه نیازمند صبر و حوصله بیشتر و همدلی همه عزیزان هستیم تا موفقیت حاصل شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.