پرواز بلند تارتار و تیمش تا فراز ابرهای جنوب

شناسه خبر: 2420
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1396

مهدی تار تار امسال با تیم کم نام و نشانش پارس جنوبی، این بار با شکست دادن استقلال جایگاهش را در صدر جدول محکم کرد. کاری که انجام دادنش با یک بازیکن کمتر سخت تر از حد ممکن بود؛ اما حالا در جم داستان همه بچه های سبزه روی شهر، برد مقابل تیم پرستاره و بزرگی است که قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه دارد .

تارتار توانسته از تیمی کم نام و نشان و بازیکنانی که تا قبل از این خیلی سرشناس نبودند در رقابت با تیم هایی با بنیه لیگ برتر به صدرجدول برسد. تیمی که امروز با بازی منطقی و فوق العاده دفاعی بدون تلف کردن وقت  در دل مردم فوتبالدوست جای گرفت؛ گروهی که از امکانات آبرومندانه ای برای حضور در سطح اول فوتبال ایران بهره می برد؛ اما جالب است که بدانیم تنها سه سال است که در فوتبال ایران متولد شده است !

سرمربی جوان پارس جنوبی بعد از پیروزی تیمش در این بازی مهم از فرط شادی مثل بازیکنان جوان فوتبال خوشحالی کرد و با پرشی بلند این پیروزی باارزش را جشن گرفت. پرواز تارتار در پایان بازی تنها بخشی از خوشحالی زاید الوصف این مربی جوان و موفق را به تصویر می کشد. جالب اینکه تارتار اصولا در دوران بازیگری و مربیگری اهل شوآف و نمایش نبوده؛ اما حالا باد به بادبان وی خورده و بنابراین این شاگرد و داماد فیروز کریمی، با شکست قالب همیشگی، پروازی شبیه به افشین قطبی در فصل قهرمانی پرسپولیس را به نمایش می گذارد .

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.