یادداشت:حکایت یارگیری این روزهای دو تیم لیگ برتری استان بوشهر،امید که مورد قبول واقع شوند!

شناسه خبر: 24653
تاریخ انتشار: 17 دی 1398

یادداشت حامد نیکذات/ این روزها نیم فصل است و نقل و انتقالات لیگ برتر ،دو تیم از استان بوشهر هم در تکاپوی خرید بازیکن و تقویت برای حضوری بهتر در نیم فصل دوم هستند.

 

شاهین شهرداری تا کنون بازیکنانی نظیر حامد محمودی مدافع ۳۲ ساله و بابلی را به خدمت گرفته؛ که سابقه شاگردی میشو در مس رفسنجان را دارد  .این مدافع آیا می تواند قلب دفاع شاهین شهرداری را مطمئن کند باید صبر کرد و منتظر ماند!

 

دیگر خرید میشو باز هم یکی دیگر از شاگردانش در مس رفسنجان است تا مشخص شود مرد کروات به شاگردان سابقش اعتماد زیادی دارد.حیدری در اولین سال حضور میشو در فوتبال ایران با لباس مس چهره شد ،سپس راهی نیرو زمینی گردید و نیم فصل اول چندان موفقی را در مس کرمان امسال نداشت.گفته می شود سرعت زیادی دارد حال اینکه در شاهین شهرداری لیگ برتری جواب بدهد و کمکی به تیم کند را باید تا بازی شاهین و شهر خودرو صبر کرد!

 

خرید صبح سه شنبه شاهین شهرداری اسماعیل شریفات بازیکن با تجربه خوزستانی است که در نیم فصل اول عضو پیکان بود و تنها در چند بازی آنهم دقایق اندکی برای حسین فرکی و تیمش بازی کرده و اینکه وینگر ۳۱ ساله خوزستانی و جدید شاهینی ها چه باری بتواند از روی دوش شاهین قعر جدولی بردارد بر ما هم پوشیده است!

باتجربه ترین خرید شاهینی ها سجاد مشکل پور است که گویا اخرین تیم او در فوتبال از کشور ویتنام بوده که امیدواریم در شاهین بتواند مشکلات خط دفاعی را کمتر کند!

 

پارس جنوبی جم دیگر تیم پر طرفدار استان بوشهر این روزها با مربی جدیدش هومن افاضلی مشغول تمرین و یارگیری است. هنوز پنجره نقل و انتقالات باشگاه جمی باز نشده و مشخص نیست ایا وعده ها برای یارگیری جدید عملی می شود یا خیر! اما سرمربی جدید پارس فعلا یک بازیکن را رسما جذب کرده که امار او در نوع خود جالب توجه است.

امین منوچهری مهاجم بلند بالای سابق نفت تهران که فصل گذشته در سپید رود رشت حضور داشت و از آنجا هم به نوعی دیپورت شد ،اکنون این بازیکن ۳۴ ساله اولین خرید نیم فصل دوم پارس محسوب می شود.

 

دیگر بازیکنی که گویا در آستانه پیوستن به پارس جنوبی جم می باشد فرید محمد زاده بازیکن فصل گذشته اکسین البرز است که به تازگی از کمند مصدومیت رهایی پیدا کرده است!

 

این ها خریدهای نیم فصل دوم دو تیم لیگ برتری فوتبال استان بوشهر تا کنون هستند و باید دید تا آغاز بازی ها چه اتفاقات دیگری در راه است که می تواند جای تعجب داشته باشد .

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بازیکن کارنامه داری مانند دانیال ماهینی با سابقه قهرمانی در لیگ برتر و حضور در تیم ملی فوتبال ایران  بعد از پشت سر گذاشتن دوران خدمت سربازی همین حوالی حضور داشت اما هیچ اقدام جدی و پر رنگی از سوی دو تیم لیگ برتری استان بوشهر برای جذب این بازیکن ۲۶ ساله دیده نشد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.