پنج روز دیگر نیم فصل دوم لیگ برتر آغاز می شود،شاهین آماده شده؟

شناسه خبر: 24688
تاریخ انتشار: 22 دی 1398

شاهین شهرداری بوشهر روز جمعه ۲۷ دی ماه در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف شهرخودرو مشهد خواهد رفت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر میشو و شاگرذانش بعد از تعطیلات یک ماهه لیگ برتر و اردوی ده روزه تهران به بوشهر می آیند تا شاید طلسم نبردن در لیگ برای تیم شهر بوشهر شکسته شود.

سرمربی کروات در تعطیلات بازیکنانی مانند شیرزادی،صفرزاده،درویشوند،کریمی،چاهکوتاه زاده ،پولادی و فرخنده پی را کنار گذاشت که باید نام صادق بارانی هافبک با تجربه شاهینی ها را هم اضافه کرد .او فسخ کرد تا ۸ بازیکن از لیست شاهین شهرداری خارج شده و در مقابل بازیکنانی مانندرزاق پور،مشکل پور،شریفات،حیدری و محمودی اضافه شوند .

 

پایان یافتن مصدومیت شعبانلو و صارمی شاید بهترین خبر ممکن برای تیمی باشد که می خواهد یک نیم فصل ناکامی مطلق را به فراموشی بسپارد.

خط دفاعی که ضعف آن تنها معطوف به نفرات نبود و به عبارتی یک تیم بد دفاع میکرد تا این همه فشار به ۴نفر اصلی وارد شود هر چند در کناره ها مشکل اساسی برای شاهین نمایان بود با این وجود حضور دو بازیکن با تجربه مانند مشکل پور و محمودی که توسط سرمربی کروات اضاف شدند باید این مشکلات را به مراتب کمتر از نیم فصل اول کند.  جدال با شاگردان یحیی گل محمدی در روز جمعه بسیار حساس است به شرط آنکه شاهین ابتدا گل نخورد و در خط حمله خیلی خیلی بهتر از گذشته حفظ توپ کنند تا اولین برد فصل همین جمعه کسب شود.

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.