اندر احوالات باشگاهی بنام ایرانجوان:تمرین نمیکنند و فقط وعده می شوند،شاید تیم به همدان نرود و شاید سرمربی راهی بوشهر شود!

شناسه خبر: 24757
تاریخ انتشار: 26 دی 1398

ایرانجوانی ها پس از شکست در زمین برفی  مقابل سردار بوکان  به تهران بازگشتند اما این تیم برای بازی روز دوشنبه در همدان مجبور شد در پایتخت بماند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ماجرای قهر و پست های اینستاگرامی برخی بازیکنان این تیم در دنیای مجازی ،ماندن تیم در تهران بدون تمرین و وعده هایی که تا کنون توسط مدیر عامل عملی نشده باعث گردیده تا شرایط تیم بوشهری هر روز بدتر از قبل شود و شنیده شده قنبری سرمربی این تیم در آستانه  بازگرداندن تیم به بوشهر هم بوده است!گویا شدت ناراحتی از مدیر عامل به جاهای باریک کشیده شده و سرمربی ایرانجوانی ها از وعده ها خسته و گفته به همدان نرویم .

یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت:بازیکنان بومی قصد داشتند پنج شنبه با اتوبوس راهی بوشهر شوند اما به آنها وعده شنبه داده شده است .ضمن اینکه مهدی قنبری سرمربی ایرانجوانی ها شاید به بوشهر بیاید و دیگر کنار تیم نباشد!

 

در چند روز گذشته ماجرای اسپانسری یک میلیاردی مطرح شده بود که فعلا فقط در حد حرف باقی مانده و از طرفی کادر فنی این تیم بابت عدم پرداخت مطالبات خود ناراحت هستند اما با این وجود کنار تیم حضور دارند.

 

تیمی که در نیم فصل اول هوادارانش را امیدوار به بازگشت به لیگ یک کرده بود حالا با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول شرایط بحرانی را تجربه میکند و مشخص نیست بازی دوشنبه مقابل همدانی ها با چه شرایط برگزار شود !


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.