قاب روز:فوتسال در بوشهر جان میگیرد؟

شناسه خبر: 25251
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1398

دوره مربیگری فوتسال سطح یک ایران با مدرسی سهراب خدیر از ۱۴ بهمن در بوشهر آغاز و روز جمعه ۱۸ بهمن با حضور نواب رئیس، اعضا کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی و کمیته آموزش هیات فوتبال استان برگزار شد.

برگزاری این کلاسها و بها دادن به فوتسال می تواند این وضعیت را بهتر کند و شاهد تیمداری فوتسالی ها در رده های بالای کشور باشیم.

به گزارش فوتبال بوشهر سالهاست که بعد از تیمداری برادران طبیب نژاد در لیگ فوتسال ایران ،بوشهر نماینده قدرتمندی در لیگ برتر ،لیگ یک و حتی لیگ دسته دو فوتسال ندارد و تنها هر سال نمایندگان استان به عنوان قهرمان در لیگ های مناطق شرکت میکنند.

 

با حضور محسن سعیدی در راس کمیته فوتسال استان و البته چهره بین المللی مانند علی رضا صمیمی که سالهاست پرچم فوتسال بوشهر را در ایران و آسیا با شایستگی بالا نگه داشته،انتظار می رود فوتسال بوشهر تکانی بخورد و در لیگهای معتبر کشور خودی نشان دهد.

اکثر سالنهای بوشهر شبها مملو از سالنی بازان حرفه ای است که کمتر کسی به آنها بها می دهد و فوتسال را در حد دورهمی دنبال میکنند اما می توان از تجربه بزرگانی مانند صمیمی و چهره های خوش نامی همچون رحیم فائقیان  که نام او با فوتسال بوشهر عجین شده می توان به روزهای خوب فوتسال بوشهر هم امیدوار بود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.