ایوب چراغی:در چند قسط بدهی به هتل یزدان را خواهیم داد

شناسه خبر: 25865
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1399

 

مدیر تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تا آخر هفته جلسه‌ای با ایزد سیف‌الله پور برگزار می‌کنیم تا روی یک مبلغ توافق و در چند قسط آن را پرداخت کنیم.

ایوب چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت شکایت ایزد سیف‌الله‌پور به خاطر بدهی باشگاه پارس جنوبی جم به مجموعه یزدان عنوان کرد: ایزد سیف‌الله‌پور از دوستان ما است، او همیشه به پارس جنوبی لطف داشته، چه در رشته فوتبال، چه در فوتبال ساحلی و چه در ووشو. او دربدترین شرایط هم دست رد به سینه پارس جنوبی نزده، دیروز با او صحبت کردم. ان شاالله تا آخر هفته جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا روی یک مبلغ توافق و در چند قسط آن را پرداخت کنیم.

چراغی تصریح کرد: سیف‌الله‌پور هم این موضوع را قبول کرد. او همیشه کنار ما بوده و اینطور نیست که مجموعه یزدان ما را اذیت کند. ما از زمانی که به لیگ برتر آمدیم به مشکل مالی خورده‌ایم اما الان این آمادگی را داریم که جلسه بگذاریم و با سیف‌الله‌پور به توافق برسیم.

وی در مورد اینکه کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت هتل یزدان از پارس جنوبی صدور رأی کرده اما شکایت مشابه هتل المپیک از یک تیم لیگ یکی را رد کرده، گفت: چون مجموعه یزدان مورد تأیید وزارت ورزش است و تیم‌های ورزشی زیادی از این مجموعه استفاده می‌کنند، کمیته وضعیت این پرونده را پذیرفته است. سیف‌الله پور هم آدمی نیست که از ورزش جدا باشد. او همیشه با تیم‌ها تعامل داشته است. ما به دنبال حل شدن این مشکل هستیم و کاری نداریم که چرا کمیته وضعیت این پرونده را قبول کرده، به هر حال این کمیته رأیی داده، سیف‌لله‌پور هم حقش است.پرداخت طلب او طول کشیده، او مجموعه‌اش را با دلار ۳ هزار تومانی دراختیار ما قرار دارد اما الان دلار ۱۶ هزار تومان است. من دیروز هم که با او صحبت کردم حرفی نداشت و گفت مشکلی با قسط بندی ندارد و این مسئله را قبول کرد.

مدیر تیم پارس جنوبی جم در خصوص مخالفت اکثریت باشگاه‌های لیگ برتری با ادامه مسابقات لیگ نوزدهم اظهار داشت: اگر بخواهند لیگ را ادامه بدهند، می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این کار را انجام داد اما به نظر من اگر لیگ را همین جا به پایان برسانند خیلی بهتر است. چون این بیماری هنوز وجود دارد، ناشناخته است و واکسنی برای آن تولید نشده، فکر می‌کنم با اتمام لیگ شرایط بهتری حاکم می‌شود اما به هر حال ما تابع دستورات سازمان لیگ و وزارت ورزش هستیم. امیدواریم تصمیم بگیرند که به سود ورزش و فوتبال کشور باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.