مدیرعامل شاهین شهرداری ‌بوشهر: درتلاشیم کریستیچوویچ برگردد/ او به خاطر بیماری کرونا می‌ترسد

شناسه خبر: 26033
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1399

 

سعید مسیگر در گفت‌ وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم شاهین شهرداری بوشهر و وضعیت اردویی این تیم در تهران، اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد،‌ مدتی است در شهریار اردو برگزار کردیم و ‌مجموعه خوبی در اختیار ماست که از نظر بهداشتی هم وضعیت خوبی دارد. افسر پزشکی چندین بار از محل تمرین ما و امکاناتی موجود است بازدید کرد، ما تمام پروتکل‌ها رمانند اتاق و وسایل مجزا برای بازیکنان را رعایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ‌تمرینات با دستوراتی که میشو می‌دهد و کادر فنی آن‌ها اجرا می‌کند، برگزار می‌شوند. بازیکنان هم به خوبی تمرین می‌کنند اما مشکل اصلی ما نبود خود میشو است که ان شالله او نیز طی روزهای آینده به اردوی تیم اضافه خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری در مورد زمان بازگشت کریستیچویچ عنوان کرد: ما در دو سه روز اخیر، چندین بار با او صحبت کردیم. قرارش بر آمدن است اما به خاطر کرونا او را ترسانده‌اند و از ایران ترس دارد. پسر او نیز پزشک است که مزید بر علت می‌شود اما به هر حال خودش مصر به آمدن است.

وی در مورد اینکه آیا سرمربی شاهین شهرداری مشکل مالی دارد، گفت:‌ خیر، پرداختی به او همیشه به موقع بوده و خودش هم راغب به آمدن است. میشو کار بزرگی انجام داده و تیم شاهین شهرداری را از انتهای جدول بالا آورد و الان تیم ما امیدوار به پایان رساندن لیگ برتر با رتبه و نتایج خوب است.

مسیگر در مورد اینکه اگر میشو برنگردد چه برنامه‌ای برای سرمربی تیم دارند، اظهار داشت: تا دو شب پیش که با او صحبت کردیم، صحبت نیامدن نبود و فقط بحث زمان آمدنش است. ما در تلاشیم تا او را راضی کنیم به ایران برگردد. همانطور که گفتم به خاطر بیماری از بازگشت به ایران ترس دارد. البته تعویق یک هفته‌ای بازی‌ها به نفع همه تیم‌ها شد که تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست و می‌توانیم با خیال راحت‌تر برای بازگشت میشو با او صحبت کنیم.

وی در مورد وضعیت مالی این تیم عنوان کرد: تاکنون ۵۰ درصد پرداختی به بازیکنان داشتیم، تیم قرار است یکشنبه ۲۵ خرداد به بوشهر برگردد و هنگامی که برگشتند ۱۵ تا ۲۰ دیگر به آنها پرداخت می‌کنیم. البته خودم قرار است روز چهارشنبه به تهران بروم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری در مورد تست گیری از بازیکنان تیم اظهار داشت: تاکنون دو بار تست‌گیری کردیم که در هر دو بار کلا منفی بودیم و هیچ مورد مثبتی نداشتیم. اگر پروتکل‌ها را رعایت کنیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

مسیگر در مورد موضوع ادامه لیگ برتر گفت: اگر سازمان لیگ قرار است مسابقات را برگزار کند باید به آن مصر باشد. از آن همه باشگاه‌ها از موارد پزشکی تا برگزاری اردو و تمرین هزینه می‌کنند. اینکه تیم‌ها معلق باشند و یک روز بگویند برگزار می‌شود و یک روز بگویند برگزار نمی‌شود، خوب نیست. وقتی سازمان لیگ اعلام می‌کند می‌خواهد مسابقات را برگزار کند حتی اگر ۱۰ تیم مخالف باشند باید پای حرفش بایستد. هر تیمی برای برگزار شدن یا نشدن یک خواسته‌ای دارد و وضعیت خودش را می‌سنجد. خداراشکر شرایط به گونه‌ای پیش رفته که مسابقات احتمالا برگزار می‌شوند.

وی در خصوص پیشنهاد مجید جلالی مبنی بر اینکه مسابقات به میزبانی تهران و به صورت متمرکز برگزار شوند، گفت: برای این مساله باید دو موضوع را در نظر بگیریم. اول اینکه آیا در تهران امکانات سخت افزاری لازم را داریم؟ آیا می‌توانیم چندین زمین را به طور همزمان برای تمرین و همچنین برگزاری مسابقات در اختیار تیم‌ها قرار بدهیم؟ و مساله دوم اینکه حتی اگر بازی‌ها هم قرار باشد بدون تماشاگر برگزار شوند هر تیمی حق دارد در خانه و ورزشگاه خودش از حق میزبانی استفاده کند،‌ ما هم دوست داریم میزبانی را در خانه و شهر خودمان داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری در مورد وضعیت شهر بوشهر از نظر شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: وضعیت بوشهر قرمز است اما تنها تیمی هستیم که مورد مثبت نداشته‌ایم. اگر پروتکل‌ها به خوبی رعایت شوند، مشکلی پیش نمی‌آید.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.