مدیرعامل سپیدرود: به عضو شورای شهر بوشهر گفتم مخالف جدایی پاشازاده هستم/ این مدلی‌اش را ندیده بودم

شناسه خبر: 26473
تاریخ انتشار: 24 تیر 1399

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: روز گذشته یکی از مسئولان شورای شهر بوشهر با من تماس گرفت و به او اعلام کردم که مخالف این انتقال هستیم چون تیم خود ما شرایط حساسی دارد.

افشین ناظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عقد قرارداد مهدی پاشازاده با باشگاه شاهین بوشهر اظهار داشت: این اقدام به صورت غیر حرفه‌ای صورت گرفته چون مهدی پاشازاده تازه ۲ هفته هدایت تیم ما را برعهده گرفته و با ما قرارداد دارد.

وی افزود: گلایه من نه تنها از سرمربی تیم بلکه از باشگاه شاهین بوشهر است. باشگاهی که می‌داند یک سرمربی با باشگاه دیگر قرارداد دارد چگونه اینقدر راحت چشم بر روی مسائل حرفه‌ای می‌بندد؟

مدیرعامل باشگاه سپیدرود خاطرنشان کرد: پاشازاده نه با ما تسویه حساب کرده و نه چیزی اعلام کرده، من یک ساعت پیش متوجه شدم که وی با باشگاه شاهین قرارداد بسته است. جالب است روز گذشته یکی از مسئولان شورای شهر بوشهر با من تماس گرفت و به او اعلام کردم که مخالف این انتقال هستیم چون تیم خود ما شرایط حساسی دارد.

ناظمی با بیان این مطلب که امروز از باشگاه شاهین بوشهر و مهدی پاشازاده به کمیته اخلاق و انضباطی شکایت می‌کند یادآور شد: من نماینده مردم رشت در باشگاه هستم و ذره‌ای از موضع خود کوتاه نمی‌آییم. مگر می‌شود به همین سادگی یک مربی به قرارداد خود با یک باشگاه بی توجه باشد؟

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف سرمربی سپیدرود چه می‌شود عنوان کرد: واقعا در شوک هستم. مگر می‌شود یک مربی در فوتبال کشور به همین سادگی زیر قرارداد خود بزند؟ واقعا من این مدلی زندگی نکرده‌ام و کاری این مدلی را ندیده بودم. از کاری که آقایان انجام دادند واقعا سر در نمی‌آورم. مطمئنا به زودی در خصوص سرمربی تیم تصمیم لازم را اتخاذ خواهیم کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.