هفته دوم لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر/پاس بندر سازان و دومین برد پیاپی

شناسه خبر: 2660
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1396

مرتضی خضری: هفته دوم لیگ برتر جوانان استان بوشهر با انجام ۵ بازی به اتمام رسید. در این هفته کارگر بنه‌گز در دیر پیکان را دو بر صفر مغلوب کرد. توحید آبدان در یک بازی نزدیک ۲ بر ۱ پارس برازجان را شکست داد. پیروزی برازجان در مقابل امید اهرم کاری از پیش نبرد و ۱ بر صفر شکست خورد، فجر بوشهر در دیلم شاهین را ۴ بر صفر از پیش رو برداشت و پاس بندرسازان گناوه هم نتیجه هفته نخست خود را تکرار کرد. این تیم در گناوه ۳ بر صفر مجتمع پارس جنوبی جم را شکست داد.

پیکان دیر که در هفته نخست سه بر صفر نتیجه را به پیروزی برازجان واگزار کرده بود اینبار در خانه شکست خورد. این تیم که میزبان کارگر بنه‌گز بود ۲ بر صفر مغلوب میهمان بنه‌گزی خود شد. نیمه نخست این دیدار گلی در بر نداشت و تحت تاثیر هوای دم‌کرده دیر دو تیم بیشتر به محک هم پرداختند. در نیمه دوم با ورود خضر کرمی کارگر به گل رسید؛ دقایقی بعد از گل کرمی ضربه رضا اخترشهر هم وارد دروازه پیکان شد تا کارگر در اولین بازی خود پیروز باشد.

علی زاهدی و علی خلیفه در خط دفاعی کارگر بهترین عملکرد را داشتند.

دیدار دو تیم توحید آبدان و پارس برازجان ۲ بر ۱ به سود توحید خاتمه یافت. بازی پرافت و خیز توحید و پارس دارای موقعیت‌های زیادی بود که تنها سه موقعیت آن تبدیل به گل شد. در نیمه نخست میثم درویشی هم خوب بازی کرد و هم خوب گل زد. توحید برای تثبیت نتیجه حملات خود را در نیمه اول ادامه داد و با ضربه صادق رزاقی نیا به گل دوم هم رسید. بعد از این گل ضربه دانیال زارعی تیرک دروازه پارس را لرزاند ولی توپ راهی به دروازه نیافت.

در نیمه دوم شرایط پارس بهتر شد. این تیم که هدایت خود را به سید محمد صادق موسوی سپرده است با آغاز نیمه دوم توسط احمدرضا رحیمی به گل رسید. در ادامه اخراج نوید اهرون مدافع توحید وضعیت پارس را بهتر کرد ولی نتیجه تغییر نکرد و توحید به پیروزی رسید.

سید هادی موسوی در درون دروازه توحید از بازیکنان برتر این بازی بود.

امید اهرم و پیروزی برازجان یکی از بازی‌های حساس این هفته را در بنه گز انجام دادند. امید که در هفته اول بدون امتیاز از برازجان برگشته بود در این هفته میزبان دومین تیم برازجانی بود. شاگردان حیدر گرامی نیمه نخست را خوب آغاز کردند و با گل مهدی جمهیری پیش افتادند. بعد از این گل بازی در سایه ضد حملات خطرناک پیروزی بود ولی در نتیجه تغییری حاصل نشد. در لحظات پایانی نیمه نخست مهرداد سپاسی از روی یک حرکت زیبا تیرک دروازه پارس را لرزاند.

در نیمه دوم پیروزی شروع خوبی داشت و ضربه جمالی نیمکت پیروزی را نیم خیز کرد اما برزگری سنگربان امید توپ را از زیر تیرک بیرون کشید.

این بازی سه اخراجی هم داشت. برخورد شهریار جلالیان سنگربان پیروزی و امید کازرونی نوک حمله امید و درگیری این دو داور را متقاعد کرد که هر دو را از بازی اخراج کند. در دقایق پایانی ایمان حیدری مدافع امید اهرم هم اخراج شد.

سنگ‌پرانی تعدادی تماشاگر به کمک داور اول تا جایی پیش رفت که داور بازی را قطع کرد و قصد خروج از زمین را داشت.

پاس بندرسازان گناوه و مجتمع پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهید سراجی گناوه به دیدار هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود میزبان به اتمام رسید.

در این دیدار دو تیم فوتبال متعادلی را انجام دادند ولی حرکت مرتضی اسماعیلی این تعادل را به هم زد و پاس را به یک ضربه پنالتی رساند. این ضربه را حسین کردوانی به گل تبدیل کرد.  لحظاتی بعد از این گل سید امیرحسین موسوی در موقعیتی تک به تک نتوانست پاس را به گل دوم برساند.

با آغاز نیمه دوم  اسحاق خلفی توپ ارسالی از جناح چپ پاس را با تکلی بلند به گل تبدیل کرد. هنوز خط دفاعی مجتمع پارس جنوبی جم نظم نگرفته بود که پاس دو موقعیت مسلم گلزنی را توسط خلفی و موسوی از دست داد. با فروکش کردن حملات اولیه پاس حریف هم به نظم بهتری رسید ولی توان ایجاد موقعیت گلزنی را نداشت. با ورود محمد امین حسینی بازیکن سرعتی و پا به توپ میزبان، پاس به گل سوم هم رسید. حرکت پا به توپ حسینی و ورود به محوطه جریمه با خطای مدافع حریف همراه شد که این ضربه را سید امیرحسین موسوی به گل تبدیل کرد.

شاهین دیلم که به دلیل تکمیل نشدن مدارک بازیکنانش به دیدار نخست نرسیده بود در دومین هفته میزبان فجر بوشهر بود. این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود فجر بوشهر به پایان رسید.

فجر تیم برتر این دیدار بود. شاگردان رستاخیز در نیمه نخست دو بار به گل رسیدند. ابتدا مهدی مختاری موفق به گلزنی شد و در ادامه حمید ال‌خمیس هم گل دوم را به ثمر رساند. در نیمه دوم هم بازیکنان فجر توپ و میدان را در اختیار داشتند. حاصل این برتری دو گلی بود که علیرضا اسماعیلی و امیرحسین راجی به ثمر رساندند.

 

منبع:پاس خبر

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.