یک فصل موفق برای بختیاری درون دروازه شاهین عامری،کی باید اینها را ببینید!

شناسه خبر: 27059
تاریخ انتشار: 26 مرداد 1399

هر سال دروازبانان زیادی وارد فوتبال بوشهر می شوند تا خیال تیمهای استان بابت درون دروازه راحت شود اما هر سال دریغ از پارسال هیچ عملکرد مثبتی شاهد نیستیم!

در شاهین عامری امسال که به لطف عده ای بازیکن با انگیزه در یک قدمی لیگ دسته دوم قرار دارد و به عبارتی صعود کرده اند،بازیکنان زیادی درخشیده اند که شاید نام آنها کمتر شنیده شده است! یکی از بد قلق ترین پست ها فوتبال دروازبانی است که استان بوشهر در دهه های گذشته بهترین گلرها را داشته و حتی به مدارج عالی فوتبال هم رسیدند اما در سالهای اخیر به شکل بسیار بدی ،اوج کج سلیقگی به دروازبانان جوان و بومی استان را شاهد بوده ایم. برای گلر دوم یا سوم ،گلر تمرینی فلان تیم بزرگ را با قرارداد میلیونی به بوشهر می آورند اما نیم نگاهی به دروازبانان استان نمی شود.

درون دروازه شاهین عامری امسال یک گلر با تجربه و بدون حاشیه خوش درخشید و قطعا یکی از عوامل صعود شاگردان آرامش حضور محمد بختیاری درون دروازه آنها بوده است.گلری با فیزیکی عالی و رفلکس های بدنی فوق العاده که به راحتی می توانست درون دروازه تیمهایی مانند شاهین شهرداری یا پارس جنوبی جم خودش را نشان دهد یا حداقل یک ذخیره مطمئن برای دو تیم لیگ برتری باشد اما دریغ از اندکی توجه ،جای وی و دیگر گلرهای جوان استان باید افرادی پیراهن شماره یک را بپوشند که از زاویه بسته به بدترین شکل ممکن گل خورده اند تا گلرهای استان فضایی برای خودنمایی پیدا نکنند!

 

بختیاری در جدال شاهین عامری و سپاهان نوین بخصوص در نیمه دوم درخشید و یک تنه مقابل حملات تیم اصفهانی مقاومت کرد تا تیمش در آستانه یک صعود بزرگ قرار بگیرد.بختیاری شاید مصاحبه نکند و کم بزند ولی خوب تمرین می کند اما بختیاری و دیگر گلرهای استان حق داشته و دارند در تیمهای لیگ برتری هم محک بخورند اما به شکل عجیبی مرغ همسایه در بوشهر غاز است!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.