هفته سوم لیگ دسته اول/شاهین شهرداری ۲ خوشه طلایی ۰/ اولین برد فصل با تعویض های طلایی

شناسه خبر: 28822
تاریخ انتشار: 15 آذر 1399

شاهین شهرداری بوشهر در هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول موفق شد تولین پیروزی فصل را جشن بگیرد و تا رده هفتم جدول صعود کند.

 

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر فراز کمالوند در این بازی آرایش تیمش را در بعضی از پستها تغیر داد و سعی کرد با استفاده از سرعت بازیکنانی نظیر علی ابراهیمی جوان در سمت چپ و یا شهرام گودرزی در خط حمله به دروازه تیم حریف حمله کند.

در نیمه اول شوت ابراهیمی بوشهری و تک به تک خضیراوی از جمله مهترین حوادث بازی بود که با واکنشهای گودرز داووی به گل تبدیل نشد.در نیمه دوم تعویض های کمالوند نتیجه داد و صدری روی کرنر با یک ضربه سر دروازه خوشه طلایی را باز کرد.سهراب بختیاری زاده مدافع سابق تیم ملی ایران که روی نیمکت تیم ساوه ای نشسته بود ،بعد از گل با ارسالها سعی داشت به گل برسد اما خط دفاعی شاهینی ها در این بازی اجازه گلزنی به مهاجمان سهراب را نداد ضمن آنکه صادقی هم بدون اشتباه درون دروازه شاهین شهرداری ظاهر شد.

رمضانی دیگر تعویضی شاهینی ها در نیمه دوم بود که در دقیقه ۹۳ با یک ضذبه بغل پای دقیق تعداد گلهای شاهین را در این بازی به عدد دو رساند تا خیال بوشهری ها از بابت سه امتیاز راحت شود.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.