بفرمایید این هم دربی استان بوشهر:پارس – شاهین ،نظر شما چیست!

شناسه خبر: 29162
تاریخ انتشار: 01 دی 1399

هفته ششم لیگ دسته اول روز سه شنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار میگردد که در مهمترین بازی هفته دو تیم از استان بوشهر پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر این بازی انقدر سوژه دارد که می توان به آنها پرداخت!

فراز کمالوند فصل گذشته در جم مربی گری کرد و نیم فصل جدا شد.حالا روی نیمکت شاهین شهرداری نشسته تا از جمله مربیان غیر بومی لقب بگیرد که در دو تیم پارس و شاهین مربی گری کرده باشد!

بازیکنانی نظیر محمد ابراهیمی،بابک حاتمی،مجتبی لطفی،احمد بهاروندی،شهرام گودرزی فصل گذشته پیراهن پارس را بر تن کردند و حالا در شاهین شهرداری بازی میکنند.

علی نعمتی دروازبان گرگانی که سابقه بازی در شاهین را دارد اکنون گلر شماره یک پارسی هاست یا غلامعلی تباری که سال گذشته در شاهین شهرداری بود و حالا بازیکن پارس جنوبی جم ،که همه اینها نشان میدهد چه انگیزه های متفاوتی برای هر دو تیم در این بازی وجود دارد.

 

شاید یکی از مهترین نکات بازی فردا حضور میلاد صارمی است.بازیکن و کاپیتان چند سال اخیر شاهینی ها که امسال راهی پارس شده و احتمالا از ابتدا در ترکیب تیم جدیدش قرار بگیرد.

تقابل نصرتی و کمالوند هم در نوع خود جذاب است.یکی ابتدای راه مربی گری دیگری با وجود جوانی از تجربه گرانبهایی برخوردار است.

این دربی از شبکه استانی مرکز بوشهر پخش می شود که گزارشگر آنهم شاهین بهرام نژاد خواهد بود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.