حسین ماهینی: روی فرمم و حالا حالاها فوتبال بازی می‌کنم

شناسه خبر: 30123
تاریخ انتشار: 11 بهمن 1399

مدافع سابق پرسپولیس بار دیگر علاقه خود با این تیم سرخ‌پوش را فاش کرد و مدعی شد که این روزها بازیکن سایپاست اما هوادار پرسپولیس است.

حسین ماهینی مدافع راست سابق پرسپولیس که در لیگ بیستم کار خود را در سایپا تهران دنبال می‌کند، شب گذشته میهمان برنامه «شب‌های فوتبالی» شبکه ورزش بود و درباره مسائل مختلف با این برنامه گفتگویی را انجام داد؛ ماهینی صحبت‌های خود را با تسلیت درگذشت مهرداد میناوند و آرزوی سلامتی برای علی انصاریان آغاز کرد و گفت: خیلی سخت است که بگوییم مهرداد از بین ما رفته و یک شوک بزرگ برای همه بود چرا او همیشه سرتمرین می آمد و یک پرسپولیسی صد آتیشه بود و به قول خودش به عنوان یک هوادار کنار ما بود.

 

وی افزود: رابطه خوبی با او داشتیم؛ همان شبی هم که خبر بستری اش آمد من به علی انصاریان زنگ زدم و گفتم که مهرداد بستری است و خبر بستری شدن تو هم آمده که گفت نه من حالم خوب است اما فردا دوباره خبر آمد که او هم بستری شد. هرقدر هم که به تلفنش زنگ زدم جواب نداد؛ البته که امروز هم خبرهای خوبی از حال او رسید و امیدوارم که سریع تر خوب شود.

 

حسین ماهینی درباره شرایط مهدی طارمی همبازی سابق‌اش در پرسپولیس که این روزها در پورتو می‌درخشد، گفت: تقریبا دو سه روز یک بار با مهدی طارمی صحبت می‌کنم و واقعا شرایط خوبی دارد و حقش هم است؛ او در کنار سردار آزمون بهترین مهاجم ایران است و واقعا سختی و زحمت زیادی کشید. برای تیم پورتو بازی کردن واقعا کار بزرگی است. تیم عوض کردن در اروپا خیلی سخت است و روزهای اول که بازی نمی‌کرد خیلی ناراحت بود اما به او روحیه دادیم و خداراشکر که الان وضعیت خوبی دارد.

مدافع سایپا در پاسخ به سوالی درباره تعویض پیراهن خود با مهدی قایدی هم توضیح داد: من پیراهن او را برای خودم نمی خواستم بلکه دوست برادر من خیلی استقلالی است و قبل از بازی به من زنگ زد که اگر می شود پیراهنم را با مهدی قایدی یا محمد دانشگر عوض کنم و بعد از بازی هم این را به قایدی گفتم و پیراهنش را گرفتم.

 

ماهینی درباره زمان خداحافظی‌اش از مستطیل سبز هم گفت: ۱۵ سال است که ۷۵ کیلو هستم و فعلا هم فوتبالم را ادامه می‌دهم و حالا حالاها می‌خواهم فوتبال بازی کنم؛ من نه چاق می‌شوم و نه لاغر و شرایط بدنی خوبی دارم.

 

مدافع سابق پرسپولیس به تعریف از تیم سابق خود پرداخت و درباره طلب‌اش هم از سرخ‌پوشان گفت:  من بازیکن سایپا هستم اما همیشه هوادار پرسپولیس باقی می مانم؛ من هم از پرسپولیس طلب دارم و از پارسال هنوز طلب دارم. رقم آن را نگویم بهتر است اما متاسفانه هنوز از سوی باشگاه خبری نشده است و من هم شکایت هم نکرده ام می خواهم در یک فضای دوستانه موضوع حل شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.