نظرزاده سرمربی شاهین عامری: به دنبال شگفتی‌سازی در جام حذفی نیستیم

شناسه خبر: 31474
تاریخ انتشار: 24 اسفند 1399

تیم شاهین بندر عامری تنها تیم دسته دومی است که به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه پیدا کرده است.

بندر عامری روستایی است در حاشیه شهر بوشهر که تیمش در فصل جاری به لیگ ۲ صعود کرده است و در لیگ ۲ هم خوب نتیجه گرفته و تیم سوم گروه ب به حساب می آید.

رضا نظر زاده از بازیکنان قدیمی فوتبال بوشهر که رهبری تیم شاهین بندر عامری را برعهده دارد در مورد پیروزی این تیم در برابر استقلال ملاثانی می گوید: ما به دنبال شگفتی سازی در جام حذفی نیستیم چرا که در جام حذفی تیم های لیگ برتری مدعی قهرمانی هستند و اگر بخواهیم واقع گرایانه باشیم از نظر فنی از ما بهتر هستند. اما این بازی ها فرصت خوبی برای جوانان تیم ما است که شایستگی های فنی خود را نشان دهند. ما در بازی با استقلال ملاثانی هم با همه توان به دنبال ارایه یک بازی در برابر حریف بودیم که خوشبختانه اتفاقات بازی به سود ما رقم خورد و در نهایت با شکست این تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردیم. در دور بعدی هم با هر تیمی رویارو شویم با همه توان بازی خواهیم کرد اما برای گرفتن نتیجه تحت فشار نیستیم و اصلا دوست ندارم تیمم را تحت فشار بگذارم.

سرمربی تیم شاهین بندرعامری در پاسخ به این سوال که آیا بهمراه تیمش به صعود به لیگ یک فکر می کند؛ گفت: ما یک تیم جوان هستیم و اولین فصل حضور در لیگ ۲ را تجربه می کنیم. ما به همه توان در بازی ها حاضر خواهیم شد و سعی خواهیم کرد در حد بضاعت به شایستگی از داشته های فنی خود دفاع کنیم. اما در فوتبال قول دادن فریب دادن است. تنها قولی که من می توانم بدهم این است که در بازهایمان هیچ چیز کم نخواهیم گذاشت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.