جواد نکونام سرمربی خونه به خونه:پیروزی مقابل ایرانجوان حق ما بود

شناسه خبر: 3251
تاریخ انتشار: 13 مهر 1396
به گزارش فوتبال بوشهر  به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های خونه به خونه بابل و ایران‌جوان بوشهر با نتیجه سه بر یک به سود خونه به خونه به پایان رسید تا آن‌ها با یازده امتیاز به رده ششم جدول رده‌بندی برسد. جواد نکونام پس از این بازی اظهار کرد: شرایطمان برای ادامه حضور در مدعیان طوری بود که نیاز به برد داشتیم. ما از هفته قبل و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان با بازیکنان صحبت کرده بودیم و طبق خواسته‌های‌مان جلو می‌رفتیم. واقعا شرایط و پتانسیلش را داریم که در بالای جدول باشیم. متاسفانه در بازی مقابل فجر با اشتباهات فردی در دقایق پایانی برد را با شکست عوض کردیم و همین مساله باعث شد که جدی‌تر و پرفشارتر کار را دنبال کنیم. ما به نقطه ضعف‌مان که از دقیقه ۹۰ به بعد بود کار کردیم تا آن را برطرف کنیم. خدا را شکر در این بازی خیلی خوب و پخته بازی کردیم.

او افزود: مهم‌ترین مساله این است که روند رو به رشدی که شروع کردیم را ادامه دهیم. باخت در دقایق پایانی طوری است که کار فنی و بازیکنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد اما شرایط ما طوری است که بازیکنانم نشان دادند که توانایی دارند به سرعت شرایط ذهنی‌شان را بهبود ببخشند.

سرمربی خونه به خونه با بیان این که بازی به طور کامل در اختیار این تیم بوده گفت: با شروع نیمه دوم تمرکز ما روی این مساله بود که سریعا به گل برسیم و در عرض پنج دقیقه دو تا سه موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی داشتیم. ما می‌دانستیم آن‌ها به چه شکل بازی می‌کنند و روی بازی آن‌ها برنامه‌ریزی کرده بودیم و توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم. این برد حق بازیکنان ما بود. البته مهم‌ترین برد ما مقابل نفت مسجد سلیمان صدرنشین رقابت‌ها بود که شرایط را برای ما بهبود بخشید. این برد تکمیل کننده کار قبلی ما بود. این دو بازی گذشت و ما به آینده فکر می‌کنیم. به تیم ایران‌جوان بوشهر هم تبریک می‌گویم که جوانمردانه بازی کرد.

نکونام درباره داور بازی اظهار کرد: داوری خوب بود و صحنه تاثیرگذاری وجود نداشت. در بازی با فجر هم صحنه‌هایی وجود داشت که تیم ما از فشار بیرون می‌آمد ولی با سوت‌هایی صحنه‌ها برمی‌گشت و ما تحت فشار قرار می‌گرفتیم. اعتراض من تنها در آن بازی بود. من صحنه‌های آن بازی را هم در اختیار رسانه‌ها قرار دادم ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که پخش نشد. در داوری اشتباه پیش می‌آید و هر اتفاقی بیفتد ما کنار داوران هستیم و در مقابل‌شان نیستیم. البته داوران باید بدانند که مربیان از همه بیش‌تر در فشار هستند و اشتباهات‌شان به ضرر دو تیم تمام می‌شود. این چیزی است که بیش‌تر باید به آن دقت شود.

او درباره پنالتی ایران‌جوان گفت: باران به حدی شدید بود که من نتوانستم صحنه پنالتی ایران‌جوان را ببینم. اگر خطایی رخ داده در زمین لغزنده پیش می‌آید ولی چون صحنه را ندیدم درباره آن صحبت نمی‌کنم.

سرمربی خونه به خونه در ادامه درباره تعداد سهمیه صعودی که برای لیگ یک در نظر گرفته می‌شود تصریح کرد: به نظرم باید سهمیه افزایش پیدا کند چون در این لیگ تیم‌ها نشان دادند که می‌توانند تیم‌های لیگ برتری را شکست دهند مانند اتفاقی که در جام حذفی افتاد. این نشان می‌دهد که قدرت در این لیگ زیاد است و حق و شایستگی این را دارند تا سهمیه ۲.۵ تیم داشته باشند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.