دلگرم پس از شکست ایرانجوان مطرح کرد:با این وضعیت لیست خروجی شلوغی داریم،نیاز باشد از بازیکنان امید و جوانانمان استفاده میکنیم

شناسه خبر: 3257
تاریخ انتشار: 13 مهر 1396

سرمربی جدید باشگاه ایرانجوان پس از باخت سنگین تیمش مقابل خونه به خونه بابل گفت:انتظار بازی بهتری از شاگردانم داشتم .

 

به گزارش فوتبال بوشهر غلام دلگرم در پایان بازی و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب ادامه داد:انتظارم از بچه ها خیلی بیش از این ها بود و به هر دلیلی انچه را می خواستم پییاده نکردند.در رختکن به بازیکنان گفتم،اگر عملکرد آنها این است و با این توان بازی بخواهند ادامه لیگ را دنبال کنند مطمن باشید لیست خروجی تیم ما شلوغ خواهد بود.

 

سرمربی ایرانجوان تاکید کرد:با این شرایط به بازیکنان امید و جوانان باشگاه رو خواهیم اورد و از آنها استفاده خواهیم کرد مگر آنکه بازیکنان ما به خود بیایند و شرایط تغیر کند.ایده من این است تا نیم فصل صبر کنم و بعد برای یارگیری و لیست ورودی و خروجی اقدام کنم اما عملکرد امروز بازیکنانم من را ترغیب کرد که زودتر برای نجات تیم تصمیم گیری کنم.

 

غلام دلگرم در خاتمه گفت:ایرانجوان هواداران زیادی دارد و آنها با این تیم زندگی میکنند .وظیفه من است تا هر چه سریعتر تیم را از بحران نجات دهم . همین جا اعلام میکنم این تیم ایرانجوان در شان عشق و علاقه هواداران نیست.مدیریت تیم  تا کنون همه هزینه ها را به تنهایی انجام داده و هیچ کمکی از سوی نهادهای دولتی استان به ما نشده است! برخی بازیکنان نسبت به پرداختی ها اعتراض دارند که قولها عملی نشده اما همه این ها دلیل نمی شود ایرانجوان در هر بازی شکست بخورد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.