ادامه اخاذی در فوتبال بوشهر،این بار ۵ میلیون تومان رفت و برگشت!

شناسه خبر: 3304
تاریخ انتشار: 15 مهر 1396

در ادامه اتفاقات تلخ و دنباله داری که متاسفانه در فوتبال بوشهر تبدیل به یک اپیدمی شده،خبر دار شدیم باز هم یک بازیکن جویای نام برای حضور در یک تیم نامدار فوتبال مبلغ ۵ میلیون تومان واریز کرده تا مثلا آقای …کار را درست کند!

 

گویا ماجرا از این قرار بوده که جوان عاشق فوتبال ما،با وعده ملحق شدن به تیم در ابتدای فصل مبلغ ۵ میلیون تومان به حساب یک دوست صاحب جایگاه واریز کرده تا کارها مانند روال گذشته اوکی شود.اما وقتی سرمربی تیم مذکور این بازیکن را از نظر فنی تایید نمیکند برنامه ها بهم ریخته و بعد از چند ماه خلف وعده کار به جاهای باریک میکشد.

 

کنکاش خبرنگار ما به انجا رسید که فرد مورد نظر پس از این ماجرا و با تهدید بازیکن مالباخته و پس از چند ما کش و قوس پول را به حساب دوست مشترک واریز میکند تا ماجرا فعلا مسکوت بماند و ۵ میلیون تومان پول بی زبان در حال رفت و برگشت باشد.

 

این ماجرا را با جدیت دنبال میکنیم و منتظر رسیدن مدارکی خواهیم بود که رسانه ای شدن آنها قطعا به سلامت فوتبال کمک میکند.امیدواریم مسئولان قضایی و نهاد های نظارتی بر فوتبال هر چه سریعتر وارد این ماجراهای تکراری و تلخ فوتبال بوشهر شوند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.