یک تیتر و یک دنیا سوال برای فوتبالدوستان بوشهری!

شناسه خبر: 34132
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1400

به این خبر دقت کنید:

وزیر نفت: ۷۰ درصد گاز کشور از بوشهر تأمین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، جواد اوجی در پایان سفر دو روزه به منطقه پارس جنوبی در گفتگویی با خبرنگاران با اشاره به نقش مهم تأسیسات پارس جنوبی در تأمین گاز مصرفی و خوراک صنایع پتروشیمی و تأسیسات پایین‌دست اظهار داشت: از پالایشگاه فازهای پارس جنوبی در شبانه‌روز ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز تولید و به شبکه سراسری گاز کشور منتقل می‌شود.

وزیر نفت با بیان اینکه پارس جنوبی در اقتصاد و درآمدهای ارزی نقش مهم و قابل توجهی دارد تصریح کرد: علاوه بر تولید انواع ‌محصولات از صنایع پارس جنوبی، عمده محصولات جانبی صادر می‌شود که در این راستا تقویت و افزایش زنجیره ارزش برای جلوگیری از خام‌فروشی در اولویت قرار گرفته است.

وی از سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد دلاری در منطقه پارس جنوبی خبر داد و بیان کرد: توجه به محیط‌های پیرامونی و مسئولیت‌های اجتماعی صنایع گاز، پتروشیمی و تأسیسات پایین‌دست مورد توجه قرار دارد که امید می‌رود در راستای مطالبات مردم این مناطق طرح‌ها و برنامه‌های مهمی اجرا شود.

اوجی، فاز ۱۴ پارس جنوبی از طرح‌های باقیمانده دانست و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده نخستین ردیف شیرین‌سازی فاز ۱۴ پارس جنوبی زمستان امسال وارد مدار تولید می‌شود که نقش مهمی در جبران کسری گاز دارد.

 و اما در ادامه ماجرا یک نفر ،یک مسئول یا یک وزیر به ما بگوید سهم ورزش و فوتبال استان بوشهر از این همه ثروت خدادادی چیست؟فوتبال که اکنون سه لژیونر در آن سوی آبها دارد{طارمی،قایدی و محبی}گناهش چیست که مانند اصفهان و خوزستان نمی تواند حقش را از این فوتبال بگیرد!

شاید مدیران توانمندی نداشته و نداریم،هر چه هست از ماست که برماست!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.