مسلم مسیگر کاپیتان پارس جنوبی: یک نفر به دادمان نمی‌رسد!

شناسه خبر: 34182
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1400

 

کاپیتان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: در بدترین شرایط برای حضور در مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار داریم و بازیکنان با وضعیت بد مالی تمرین نمی‌کنند و دلسرد شده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر که به عنوان تیم اول گروه خود به دور نیمه نهایی مسابقات فوتبال ساحلی کشور صعود کرده بود، شرایط خوبی را برای حضور در این مرحله تجربه نمی‌کند.

مسلم مسیگر در این خصوص در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: سال قبل با دست خالی عنوان قهرمانی را به دست آوردیم و خیلی امیدوار بودیم امسال شرایط بهتری تجربه کنیم که متأسفانه این‌طور نشد و الان دو سال است پولی دریافت نکردیم.

کاپیتان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر تصریح کرد: در اول فصل با صحبت‌هایی که مدیران باشگاه با بازیکنان داشتند، قول پرداخت مطالبات را دادند و همچنین آقایان اسدی و افشاری مدیران منطقه ویژه و باشگاه گفتند قبل از دور نهایی پول بازیکنان را پرداخت می‌کنند که این مهم انجام نشده و الان ۱۰ روز است تمرین نکردیم و بچه‌ها دلسرد شدند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با انتقاد از مدیران استانی و وزارت نفت عنوان کرد: بهترین تیم استان و پرافتخارترین باشگاه فوتبال ساحلی کشور هستیم ولی این موضوع برای هیچ مسؤولی اهمیت ندارد و به مشکلات بازیکنان رسیدگی نمی‌شود.

مسیگر ادامه داد: تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی با هفت عنوان قهرمانی در لیگ برتر و همچنین نایب قهرمانی جام باشگاه‌های جهان از افتخارات ورزش استان و کشور به شمار می‌رود  و همه تیم‌ها آرزوی داشتن این بازیکنان را دارند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و کاپیتان پارس جنوبی بوشهر با ابراز نگرانی از شرایط بد تیم در دور نهایی لیگ برتر اظهار کرد: یک نفر توی این شهر و وزارت نفت نیست که صدای بازیکنان را بشنود و با وجود اینکه آقای اسدی مدیرعامل سازمان دستور پرداخت داده اما آقای رفیعی مدیر مالی سازمان مطالبات بازیکنان را پرداخت نمی‌کند و با این شرایط ما در این مرحله از رقابت‌ها در یزد حاضر نخواهیم شد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.