اداره یک تیم و این همه مشکل! خدا عاقبت شاهین شهرداری را بخیر کند!

شناسه خبر: 34202
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1400

در هفته های اخیر گزارش ها و خبرهای متفاوتی از تیم شاهین شهرداری در رسانه ها وایرال شد اما هنوز تکلیف این تیم پرطرفدار مشخص نشده تا باز هم این نکته رونمایی شود مشکلات فوتبال بوشهر مدیریتی است و لاغیر!

به گزارش پایگاه تخصص فوتبال بوشهر گفته میشود در این اشفته بازار تصمیم گیری برای شاهین  در شورا و شهرداری همچنان با تردیدهای عجیبی مواجه شده ،افراد مختلف برای حضور در شاهین و گرفتن مدیریت دست بکار شده اند.

هوشنگ نصیرزاده چهره صاحب نام داوری فوتبال ایران که یکی دوسالی است برای مدیریت فوتبال هم تلاش میکند در بوشهر مشاهده شده که به اتفاق یک چهره نام آشنای دیگر برای تحویل گرفتن مدیریت شاهین شهرداری راهی شورا شده اند .از طرفی شعله اختلافات به حدی بالا رفته که هیات فوتبال هم برای تحویل گرفتن شاهین کاندید شده است.

در جلسه امروز شورای شهر خبرهای ضد و نقیض دیگری هم شنیده شده که باز هم نام فردی از شیراز سر زبانها افتاده و این در حالی است که از سابقه این آقا خبرهای ضد و نقیضی مخابره شده است!

این افرادی که برای گرفتن شاهین پیش قدم شده اند از بومی گرفته تا غیر بومی ،آیا توان اداره یک تیم لیگ دسته سومی به شکل قابل قبول دارند؟!

وقتی برخی منتقدان اعتقاد دارند که مدیریت در فوتبال بوشهر به شکلی پیش رفته که توان اداره یک تیم با بودجه ۷ میلیارد تومانی هم برای بعضی ها سخت است ،سخنی گزاف نیست!

یعنی یک تصمیم ساده اینقدر باید به درازا کشیده شود ،آنهم در فاصله ۲۵ روز مانده به آغاز بازی ها!

وقتی شورا و شهرداری در این تصمیم  خیلی کوچک دچار مشکل هستند چگونه با آبادانی شهر امیدوار باشیم!

خدا عاقبت شاهین شهرداری را به خیر کند!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.