۱۴ روز مانده به آغاز لیگ دسته اول:شاهینی وجود ندارد!

شناسه خبر: 34357
تاریخ انتشار: 11 مهر 1400

در حالی که ۲۵ مهرماه تیم فوتبال شاهین شهرداری باید در ورزشگاه شهید مهدوی تنگک میزبان قشقایی شیراز باشد ،تیم پرطرفدار بوشهری در بدترین وضعیت ممکن یعنی بدون تمرین ،بدون بازیکن و بدون سرمربی قرار دارد!

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر شاهینی ها که بین تصمیمات عجیب شورا و شهرداری معلق مانده و روز دوشنبه هم قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر پایه خواهد بود اما هنوز تکلیف شاهین و انبوهی بازیکن جوان و اینده دار مشخص نیست!طی آخرین خبرهای دریافتی استعفای ایزدپناه و مسیگر هم در کشوی شهرداری جدید مسکوت مانده اما در استان بوشهر با این همه ظرفیت و استعداد فوتبالی ،هیچ مسئولی دوست ندارد فوتبال جان بگیرد و استادیوم ها با حضور شاهین و ایرانجوان رونقی داشته باشد!

دقیقا ۱۴ روز دیگر شاهین شهرداری باید در لیگ یک به میدان برود اما تیمی وجود ندارد تا باز هم تکرار کنیم این استان مدیرانی میخواهد که ….

این اتفاق در حالی رقم میخورد که اگر شهرداری و شورا پس از هدر دادن وقت ،اگر نمیخواهند تیمداری کنند آن را به پیشکسوتان شاهین تحویل دهند تا آنجا با هر وضعیتی که شده {حتی با بازیکنان تیم امید و جوانان} برای حضور در لیگ یک حداقل تمرین را آغاز کنند!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.